جمعه , ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

مسابقات بتن و سازه های ماکارونی دانشگاه پیام نور بوشهر برگزارشد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، دبیر مسابقات بتن و سازه های ماکارونی دانشگاه پیام نور مرکز بوشهر گفت: در پنجمین دوره مسابقات سازه های ماکارونی و اولین دوره مسابقات منطقه ای بتن ۵۹ تیم دانش آموزی و ۲۹ تیم دانشجویی شرکت دارند که در طی یک روز باهم به رقابت پرداختند.
نرگس مقدسی افزود: مسابقات سازه های ماکارونی در دوگرایش راندمانی و سنگین برگزار و از هر رده سه تیم به عنوان برنده اعلام شدند.

مهندس نرگس مقدسی افزود: این مسابقات به میزبانی دانشگاه پیام نور مرکز بوشهر و به همت انجمن علمی و دانشجویی این مرکز برگزارشد و از استان‌های همجوار تیم هایی از استان‌های فارس، هرمزگان، خوزستان شرکت کردند

وی گفت: این مسابقات در گرایش بتن سبک و گرایش سازه‌های ماکارونی راندمان ۴۵ سانتیمتری ویژه دانشجویان و دانش آموزان و گرایش ۴۵ سانتیمتری سنگین ویژه دانشجویان برگزار شد.
وی همچنین درخصوص نتیجه این مسابقات گفت: در گرایش سازه سنگین تیم pm truss از فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور بوشهر موفق به تحمل بار ۶۲۸٫۶ شد و مقام اول مسابقه سازه سنگین رو کسب کرد و تیم ابر سازه با تحمل بار ۴۰۳٫۲ کیلوگرم به سرپرستی یزدان کرمی از دانشگاه شیراز موفق به کسب مقام دوم شد و تیم دشتستان به سرپرستی رسول عبداله زاده از دانشگاه ازاد دشتستان با تحمل بار ۳۴۱٫۶۰ مقاوم سوم را کسب کرد.

وی افزود: همچنین در گرایش راندمانی دانشجویی تیم ابر سازه از دانشگاه شیراز با راندمان ۱۶۹۸٫۴۳ موفق به کسب مقاوم اول شد و تیم بهسازه از دانشگاه پیام نور مرکز بوشهر با راندمان ۱۵۰۱٫۷۴ موفق به کسب مقام دوم وتیم رودولف از دانشکده الزهرا شیراز با راندمان ۱۳۴۴٫۰۵ موفق به کسب مقام سوم شدند.

مقدسی اصافه کرد: همچنین دربخش دانش آموزی تیم اتیه سازان ١ از پژوهش سرای متقین دشتستان دبیرستان فرزانگان با راندمان ۱۲۳۱٫۰۸ موفق به کسب مقام اول و تیم تک سازه از پژوهش سرای متقین دشتستان دبیرستان رازی و الزهرا با راندمان ۱۲۰۲٫۴۳ موفق به کسب مقام دوم و تیم نیک سازه از دبیرستان رضوان دشتستان با راندمان ۱۱۱۰٫۹۷ موفق به کسب مقام سوم شدند.
درپنجمین دوره مسابقات منطقه ای سازه های ماکارونی معاون عمرانی استانداری بوشهر معاون و مدیرکل آموزش پرورش استان بوشهر و سایر مسئولین استانی حضور داشتند و ازنزدیک از نحوه برگزاری مسابقات بازدید کردند.


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , , , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ ساعت 14:32
کد مطلب : 3238
بازدید : 311 views
دیدگاه های مطلب "مسابقات بتن و سازه های ماکارونی دانشگاه پیام نور بوشهر برگزارشد"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021