پنج شنبه , ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

دانشجویان هنرمند پیام نور البرزی خوش درخشیدند

در دو ماه گذشته این دومین بار است که دانشجویان دانشگاه پیام نور استان البرز در عرصه های مختلف ورزشی،فرهنگی و هنری با کسب مقامهای برتر افتخارآفرینی می کنند.
پس از کسب مقام نائب قهرمانی دختران تکواندو کار این دانشگاه در مسابقات منطقه یک وزارت علوم؛این بار دانشجویان هنرمند البرزی در سومین جشنواره دانشجویی،هنری ققنوس توانستند پنج رتبه برتر در رشته های مختلف این جشنواره را به خود اختصاص دهند.
به گزارش روابط عمومی ،سومین جشنواره دانشجویی، هنری ققنوس استان البرز به میزبانی دانشگاه پیام نور استان البرز و به همت سازمان بسیج دانشجویی استان و با همکاری حوزه هنری البرز در تالار آیت ا… طالقانی این دانشگاه با حضور جمعی از خانواده معظم شهدا،مسئولان دانشگاه پیام نور البرز،مسئولان بسیج دانشجویی و سپاه استان،بازیگران و مجریان صدا و سیما و همچنین مسئولان حوزه هنری استان برگزار شد.
دکتر جلالیان رئیس دانشگاه پیام نور استان البرز در ابتدای مراسم ضمن خوشامد گویی به حضار؛با تقدیر از بسیج دانشجویی استان البرز و بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور مرکز کرج و سایر دست اندر کاران اجرای این جشنواره اظهار داشت: از ثمرات برگزاری این جشنواره شناسایی و معرفی هنرمندان مستعد، ارزشی و متعهد البرزی است که امیدواریم این هنرمندان با تلاش مضاعف بتوانند هنرهای بومی و مذهبی و آئینی را بیشتر به مردم معرفی کرده و آثار فاخری را از خود بجای بگذارند.
همچنین درادامه دبیر سومین جشنواره دانشجویی، هنری ققنوس با بیان اینکه این جشنواره در ۵ محور در استان البرز برگزار شد، گفت: موضوعات نمایشی، ادبیات نمایشی، ادبیات، هنرهای تجسمی و موسیقی از محورهای سومین جشنواره دانشجویی، هنری ققنوس است.
محمود یوسفی با اشاره به برگزاری سومین جشنواره هنری، دانشجویی “ققنوس” در استان البرز، اظهار داشت: جشنواره ققنوس مخصوص دانشجویان استان البرز بود که این جشنواره نیز در تمام استان‌های کشور برگزار شد و نفرات برگزیده و شایسته تقدیر به جشنواره ققنوس کشوری راه می‌یابند.
وی ادامه داد: محور نمایشی شامل؛ استند آپ کمدی، نمایش خیابانی، فیلم کوتاه، انیمیشن با موضوعات اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، معضل بیکاری، اعتیاد و مطالبات صنفی است و در محور ادبیات نمایشی شامل؛ فیلم نامه نویسی و نمایش نویسی با موضوعات پدیده تکفیری، مدافعان حرم، انتظار فرج، اقتصاد مقاومتی، آسیب‌های اجتماعی، حاشیه نشینی، فضای مجازی و طلاق است.
یوسفی با تاکید بر اینکه میزان استقبال و ارسال آثار به جشنواره دانشجویی ققنوس استان البرز نسبت به دو سال قبل ۴ برابر شده است، خاطر نشان کرد: هدف از جشنواره دانشجویی هنری ققنوس در مرحله اول شناسایی دانشجویان هنرمند در سطح استان البرز و در قسمت دوم حمایت از آثار هنری دانشجویان انقلابی است.
در پایان این مراسم از اولین وصیتنامه صوتی شهدای دانشجوی البرز که شامل وصیتنامه ۲۴ شهید دانشجوست با حضور پدر شهید مدافع حرم شهید گرانقدر مهندس رضا کارگربرزی مدافع حرم حضرت زینب (س) رو نمایی شد.
گفتنی است ۵ دانشجوی هنرمند دانشگاه پیام نور استان البرز نیز با ارائه آ ثار خود جزء برترینهای این جشنواره معرفی شدند:
داود کوچکی در بخش شعر از مرکز کرج
سید رضا هاشمی پور در بخش شعر از واحد نظر آباد
فرهاد عاشری در بخش نقاشی از واحد هشتگرد
فاطمه خادمی زاده در بخش عکاسی از مرکز کرج
احسان حشمتی در بخش موسیقی از واحد طالقان
جشنواره ققنوس با قرائت بیانیه جشنواره به پایان رسید.


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , , , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ ساعت 11:42
کد مطلب : 3257
بازدید : 330 views
دیدگاه های مطلب "دانشجویان هنرمند پیام نور البرزی خوش درخشیدند"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021