پنج شنبه , ۹ فروردین , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

رشد فرهنگی دانشگاهها در گرو پویایی نشریات دانشجویی است

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، دکترمحمد خیری در این جشنواره اظهار کرد: رشد فرهنگی دانشگاهها در گرو پویایی نشریات دانشجویی است و از این طریق قادر به ایجاد انگیزه، نشاط و شور در دانشجویان خواهیم بود.
وی با بیان اینکه ۳۴۰ نشریه در هفتمین جشنواره نشریات دانشجویی به میزبانی این استان با یکدیگر به رقابت می پردازند، اظهار کرد: این جشنواره با شرکت ۳۴۰ نشریه دانشجویی از سراسر کشور و در بخش‌های نشریات برتر، آثار برتر و ویژه از امروز تا ۱۵ اسفندماه در جزیره قشم ادامه خواهد داشت.
سرپرست دانشگاه پیام نور هرمزگان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص افزایش سرعت رشد علمی در دانشگاه‌ها و مراکز علمی گفت: مقالات علمی و نشریات دانشجویی به سمت نیازهای کشور در حال هدایت می‌باشند.
به گفته وی، محورهای هفتمین جشنواره نشریات دانشجویی شامل نشریه فرهنگی و اجتماعی، علمی تخصصی، علوم‌انسانی، شعار سال، امربه‌معروف، خبرنویسی و… می‌باشد که در این جشنواره تعداد ۳۴۰ نشریه دانشجویی از سراسر کشور شرکت کرده‌اند.
خیری همچنین اظهار کرد: دانشگاه پیام نور به واسطه برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تمام نقاط کشور حضور فیزیکی دارد و می تواند به رشد فرهنگی کشورکمک کند که از اهداف این جشنواره رشد فرهنگی در جامعه بوده است.
به گفته وی، هرمزگان توانایی و ظرفیت بالقوه ای برای برگزاری این چنین جشنواره ها در کشور دارد و دانشگاه پیام نور هرمزگان این پتانسیل را دارد که میزبان جشنواره هایی در سطح ملی و بین المللی نیز باشد.
خیری تصریح کرد: پیام نور با توجه به زیرساختهایی که دارد می تواند سمبلی برای کل کشور باشد و توانستیم از پتانسیل برگزاری هفتمین جشنواره کشوری نشریات دانشجویان دانشگاه پیام نور برای معرفی هر چه بیشتر قشم و استان هرمزگان به سراسر کشور بپردازیم.


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , , , , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ ساعت 18:51
کد مطلب : 3261
بازدید : 303 views
دیدگاه های مطلب "رشد فرهنگی دانشگاهها در گرو پویایی نشریات دانشجویی است"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021