سه شنبه , ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

بازدید دکتر نجفی از جشنواره نشریات دانشجویی؛

معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور از جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه پیام نور در جزیره قشم بازدید کرد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه،دکتر نجفی معاون فرهنگی دانشگاه پیام نور ضمن حضور در جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه پیام نور کشور از غرفه های حاضر در این جشنواره بازدید کرد و اثار معرفی شده دانشجویان را مورد بررسی قرار داد .
وی ضمن بازدید از غرفه استانها و دیدار رودر رو با دانشجویان به صحبت های انان در مورد برگزاری جشنواره و مشکلات و موانع موجود تبادل نظر کردند .
ایشان ضمن رضایت از برگزاری این جشنواره از مسولان منطقه ازاد قشم ، شهرداری قشم و دانشگاه پیام نور استان و جزیره قشم بابت برگزاری عالی و میزبانی خوب و خانه مطبوعات استان هرمزگان به جهت همکاری تنگاتنگ تشکر و قدردانی کرد.
وی در پایان ضمن ابراز رضایت از حضور تعداد زیاد نشریات دانشجویی اعلام کرد، برگزاری چنین جشنواره هایی به بهبود کیفیت نشریات دانشجویی ، تبادل اندیشه و اطلاعات و انتقال دانش به یکدیگر ، تاثیر بسزایی دارد.
وی افزود: برگزاری این جشنواره و حضور نشریات دانشجویی با شرایط موجود تبلور شعار مقام معظم رهبری در این جشنواره را کاملا نمایان ساخته است .

مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , , , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ ساعت 14:21
کد مطلب : 3264
بازدید : 346 views
دیدگاه های مطلب "بازدید دکتر نجفی از جشنواره نشریات دانشجویی"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021