جمعه , ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

باید زمینه انتقاد را برای دانشجویان فراهم کنیم

دکتر نجفی در مراسم اختتامیه جشنواره نشریات دانشجویی که در جزیره قشم گفت: در این جشنواره شاهد حضور دانشجویان اهل قلم با ایده های برتر هستیم که ایده های خود را به صورت مکتوب و در قالب نشریاتی در زمینه های برنامه ریزی ، فرهنگ ، سیاست و اقتصاد ارائه کردند.
وی ضمن تشکر از همه افراد و ارگانهایی که در برگزاری هفتمین جشنواره دانشجویی دانشگاه پیام نور کشور کمک کردند تا این رویداد مهم فرهنگی به سرانجام برسد افزود: با توجه به محتوای بسیار خوب نشریات یقین داریم که دانشجویان نخبه هایی هستند که می توانند مشکلات کشور را حل کرده و گره گشای آن باشند.
وی یاداورشد: باید امکانات بیشتری در اختیار دانشجویان قرار دهیم و زمینه انتقاد را برای دانشجویان فراهم کنیم .
سرپرست دانشگاه پیام نور هرمزگان نیز در آیین اختتامیه هقتمین جشنواره نشریات دانشجویی عنوان کرد:هدف از برگزاری رویدادهای فرهنگی نهادینه کردن فرهنگ رسانه در بین نسل جوان است.
دکتر محمد خیری سرپرست دانشگاه پیام نور استان هرمزگان گفت: برگزاری جشنواره ها و رویداد های فرهنگی در استان هرمزگان و جزیره قشم در جوار خلیج فارس که نماد ایران اسلامی می باشد می تواند زمینه ساز معرفی این منطقه باشد.
وی اظهار داشت: استان هرمزگان به واسطه حضور فرهنگ های مختلف از سراسر ایران اسلامی ظرفیت ویژه ای در خصوص ایجاد بستر برای افزایش آگاهی و سواد رسانه ای در بین نسل جوان دارد.
دبیر هفتمین جشنواره سراسری نشریات دانشجویی پیام نور هرمزگان در خصوص روند برگزاری گفت: بیش از ۲ هزار اثر که شامل ۳۵۰ نشریه بود در این دوره داوری شد که از بین این تعداد ۵۲ عنوان از آثار در بخش های مختلف برگزیده شدند.
خیری در پایان اختتامیه هفتمین جشنواره سراسری نشریات دانشگاه پیام اضافه کرد: در حاشیه برگزاری این رویداد از ۳۰ جلد کتاب عملکرد فرهنگی دانشگاه های پیام نور سراسرکشور با عنوان”فرهنگ و دانشجو” رو نمایی شد.
گفتنی است جشنواره نشریات دانشجویی دانشجویان دانشگاه پیام نور کشور به مدت چهار روز در جزیره زیبای قشم برگزار شد که امروز مراسم اختتامیه با معرفی برترین ها انجام شد.


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , , , , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ ساعت 15:12
کد مطلب : 3269
بازدید : 294 views
دیدگاه های مطلب "باید زمینه انتقاد را برای دانشجویان فراهم کنیم"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021