پنج شنبه , ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

سومین همایش ملی انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران در سازمان مرکزی آغاز شد

سومین همایش ملی انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران به همت دانشگاه پیام نور طی روزهای ۱۶ و ۱۷ اسفندماه در سازمان مرکزی برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی، این همایش در محورهای؛ « مدیریت اقتصاد مقاومتی و بازاریابی در ورزش»، « مدیریت اوقات فراغت و ورزش های تفریحی»،« مدیریت منابع انسانی و رفتار سازمانی در ورزش»،«رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»،« رسانه و فناوری اطلاعات در آموزش و ورزش» و « آموزش از راه دور و توسعه ورزشی» برگزار می شود.
به گفته، دکتر معصومه حسینی مدیر برگزاری همایش، از تعداد ۲۳۰ مقاله ارسال شده به دبیرخانه، ۲۸ مقاله در قالب سخنرانی و ۱۷۴ مقاله نیز به صورت پوستر ارائه می شود.
وی افزود: مقالات برتر این همایش در نشریات علمی – پژوهشی چاپ خواهد شد و کلیه مقالات پذیرفته شده نیز در پایگاه های معتبر علمی نمایه می شوند.
گفتنی است، در نخستین روز همایش ملی انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران، کارگاه های آموزشی و تخصصی برگزار شد و مراسم افتتاحیه و پنل های سخنرانی در روز ۱۷ اسفندماه برگزار خواهد شد.


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , , , , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 21:10
کد مطلب : 3276
بازدید : 368 views
دیدگاه های مطلب "سومین همایش ملی انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021