جمعه , ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

دکتر زمانی در پیامی فرارسیدن روز معلم را تبریک گفت

دکتر زمانی در پیامی فرارسیدن روز معلم را تبریک گفت

در متن پیام دکتر زمانی آمده است:
تقارن سالروز گرامیداشت مقام استاد شهید مرتضی مطهری (ره) با میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر(عج)، یادآور رسالت سنگین انبیاء و امامان الهی به عنوان پاک ترین معلمان و فرصتی مغتنم است تا ضمن ارج نهادن به مقام والای معلمان، مراتب سپاس، تقدیر و قدرشناسی خودرا تقدیم معلمان و استادانی کنیم که همواره نقشی بی بدیل در تربیت نسل آینده، پیشرفت و توفیقات کشور داشته اند.
روز معلم نماد و نشانه‌ای است برای حفظ جایگاه مقام معلم و نامگذاری این روز به این نام ، یادآوری بر زحمات این عزیزان در عرصه تعلیم و تربیت است و اگر جامعه ای با حفظ شآن معلمان و استادان در راستای ارتقای علم و فناوری گام بردارد، می تواند به توسعه ای پایدار و متوازن در تمامی عرصه ها دست یابد.
اینجانب به نوبه خود، میلاد با سعادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر(عج) و روز معلم را به تمامی استادان این مرز و بوم که همواره ضامن پیشرفت علمی کشور ومایه فخر و مباهات هستند، صمیمانه تبریک عرض می کنم و امیدوارم در سالی که از سوی مقام معظم رهبری سال حمایت از کالای ایرانی نام گرفته است، بتوانیم با بهره مندی از حضور ارزشمند استادان دانشگاه ضمن شناسایی استعدادها و جهت دهی به فعالیت های علمی در جهت رشد خلاقیت و ابتکار دانشجویان گام برداشته و با حمایت از ابداعات و اختراعات ، موجبات اقتدار علمی و ملی ایران اسلامی را فراهم آوریم.

مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , , , , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ ساعت 10:56
کد مطلب : 3394
بازدید : 276 views
دیدگاه های مطلب "دکتر زمانی در پیامی فرارسیدن روز معلم را تبریک گفت"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021