سه شنبه , ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

دانشگاه پیام نور دانشگاهی توانمند است

مدیرکل دفتر امور مجلس وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ، به همراه دکتر عبدالرسول قرائتی رییس دانشگاه پیام نور استان فارس و دکتر قاسم فروزانی رییس دانشگاه پیام نور شیراز ، از بخشهای مختلف دانشگاه پیام نور مرکز شیراز بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور ، حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر ابراهیم ابراهیمی ،دانشگاه پیام نور را دانشگاهی توانمند توصیف کرد و افزود: ظرفیت های دانشگاه پیام نور شیراز بالاتر از حد انتظارم بود .
وی افزود: احساسم این است که دانشگاه پیام نور به شکل مطلوب به مردم معرفی نشده است و تا زمانی که دستاوردها و توانمندیهای این دانشگاه در بخشهای مختلف علمی ،آموزشی ، پژوهشی و فرهنگی انعکاس داده نشود ، زمینه های رشد و توسعه فراهم نمی گردد.
ابراهیمی اضافه کرد: هر شخصی در بازدید از بخشهای مختلف دانشگاه اعم از اداری ، آموزشی و همچنین آزمایشگاهها ، کارگاهها، فضاهای ورزشی ، سالن های همایش و کتابخانه به این حقیقت پی خواهد برد که دانشگاه پیام نور مرکز شیراز قدرت رقابت با دانشگاههای مطرح کشور را دارد .
در این بازدید دکتر عبدالرسول قرائتی رییس دانشگاه پیام نور استان فارس ضمن ارائه گزارشی از دستاوردها و توانمندیهای دانشگاه پیام نور استان فارس و مرکز شیراز ، دانشگاه پیام نور را دانشگاهی استاندارد و دارای کیفیت توصیف کرد و بر توجه هر چه بیشتر مسئولین وزارت علوم جهت رشد و تقویت همه جانبه این دانشگاه مردمی تاکید کرد.
وی افزود : دانشگاه پیام نور همواره بر توسعه آموزش عالی ، عدالت اجتماعی و بویژه ارتقاء توانمندیهای علمی و پژوهشی تاکید داشته است و کسب رتبه نخست کیفیت آموزشی این دانشگاه در بین دانشگاههای کشور در راستای همین مهم بدست آمده است.
قرائتی افزود: دانشگاه پیام نور آمادگی کامل جهت همکاری ، همفکری و تعامل شایسته با تمامی مراکز علمی ،آموزشی ، صنعتی و پژوهشی برجسته کشور را اعلام می دارد.
دکتر قاسم فروزانی رییس دانشگاه پیام نور شیراز نیز ضمن تشریح تاریخچه دانشگاه پیام نور شیراز به معرفی حوزه های مختلف این دانشگاه پرداخت و بیان داشت: دانشگاه پیام نور شیراز در سالهای اخیر پیشرفت بسیار خوبی در حوزه های مختلف علمی، فرهنگی، پژوهشی وعمرانی … داشته است .


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , , , , , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 8:32
کد مطلب : 3430
بازدید : 284 views
دیدگاه های مطلب "تمدید مهلت انتخاب محل آزمون دانشگاه پیام نور"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021