چهارشنبه , ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

120 دانشجوی دانشگاه پیام نور اوز ، دانش آموختگی خود را جشن گرفتند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور،دکتر مقتدری رئیس دانشگاه پیام نور اوز، ضمن تبریک به دانش آموختگان و خانواده های آنان گفت: در نزد خداوند کسانی که از علم بهره دارند در جایگاه  بالایی برخوردارند.
وی افزود: ابزار علم در قرآن ، تدبر، تعقل و تفکر است و علم توامان با تقوا همان راه رستگاری انسان هاست که می تواند در دنیا مسیر واقعی را طی کند و راه سعادت را از راه شقاوت جدا کند.
رئیس دانشگاه پیام نور اوزگفت: علم به تنهایی نمی تواند انسان را به سرمنزل مقصود برساند ،انسان در این مسیر پر فراز و نشیب بایستی به دنبال نور واقعی که همان خدای متعال است حرکت نماید و راه راستین، ایمان، تقوا و تعهد است و اگر خداوند علمی را به انسان عنایت کند می بایست در راه رسیدن صلح، امنیت وتعالی جامعه انسانی و رضایت خدای متعال باشد.
وی تصریح کرد: منطقه لارستان از نعمت حضور خیرین برخوردار است که با وجودشان زمین لم یزرع به مرکز علم و دانش تبدیل شده است و زبان از تشکر و سپاس این نعمت الهی، قاصر است.
منصور فقیهی نژاد بانی خیر دانشگاه پیام نور اوز نیز ضمن شاد باش به همه دانش آموختگان این مراسم گفت:با آرزوی نیکو برای تندرستی و شادکامی و پیشرفت و پیروزی همه دانش آموختگان این مرکز، امیدوارم همه آنها از پرداختن به دانش اندوزی در بخش های بالاتر دانشگاهی برخوردار باشند تا از این سکوی نخست به مدارج بالاتر علمی دست یابند و خرسندم که پیشرفت های این نهاد دانش گستر را از نزدیک میبینم.
گفتنی است  این مراسم  با حضور بانی خیر دانشگاه پیام نور اوز منصور فقیهی نژاد ،بخشدار و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اوز ،رئیس اداره ورزش و جوانان و اداره آموزش و پرورش، فرمانده سپاه اوز، روسای دانشگاه های شهر اوز ،مدیران نشریات محلی اوز، اساتید وکارکنان مرکز برگزار شد.

مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , , , , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 9:06
کد مطلب : 3443
بازدید : 307 views
دیدگاه های مطلب "۱۲۰ دانشجوی دانشگاه پیام نور اوز ، دانش آموختگی خود را جشن گرفتند"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021