شنبه , ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

جلسه اعضای ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی (ره) در دانشگاه پیام نور برگزار شد

جلسه اعضای ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی(ره) با هدف تبیین افکار و اندیشه های امام راحل(ره) و همچنین ترویج و بزرگداشت یاد امام خمینی(ره) در مراکز دانشگاهی و تحقیقاتی در دفتر معاونت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی، در این جلسه با توجه به برنامه اعلامی ستاد مرکزی که سه شنبه هشتم خردادماه را به عنوان روز میثاق دانشگاهیان با آرمان های امام راحل(ره ) معرفی کرده بود، بر حضور گسترده دانشگاهیان در این روز در حرم مطهر حضرت امام، تاکید و مقرر شد هماهنگی های لازم با مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان تهران صورت گیرد.
دکتر ناجی معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور ضمن تاکید بر لزوم برگزاری باشکوه مراسم، آمادگی دانشگاه پیام نور برای اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و خاص این ایام را اعلام کرد.
وی یادآور شد: کلیه مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان تهران برنامه های متنوع فرهنگی از قبیل ؛ برگزاری مسابقه، مراسم مداحی، برپایی میز مناسبت ها و … را به مناسبت این روز و بزرگداشت امام خمینی (ره) اجرا نمایند.


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , , , , , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 7:55
کد مطلب : 3472
بازدید : 253 views
دیدگاه های مطلب "جلسه اعضای ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی (ره)"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021