پنج شنبه , ۹ فروردین , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

رییس دانشگاه پیام نور استان گیلان

رویکرد پژوهشی وکارآفرینی باید در راستای پرورش استعدادهای کارآفرین و تولید ثروت باشد.

دکتر سعید صادقی رییس دانشگاه پیام نور گیلان در جلسه پژوهش دانشگاه پیام نور استان گفت :به طور حتم پژوهشهمان نقطه اتصالی است که جامعه را به دنیایی فراتر از روزمرگی‌ها سوق می‌دهد وبه اکثریت جامعه فنون برنامه‌ ریزی درست و حرکت کردن در مسیری هدفمند را می‌آموزد .
وی ادامه داد: یکی از محورهای اصلی واحد پژوهشی دانشگاه پیام نور استان باید توجه به شرایط و تواناییها و استعداد استان در راستای پرورش استعدادهای کار آفرین دانشجویی و تولید ثروت باشد .
وی افزود: با توجه به استعداد بالقوه استان درحوزه گردشگری وبرخورداری از مواهب الهی همچون کوه، جنگل ، دریا و نیزتولید و پرورش محصولات خاص در استان نظیر چای و برنج لازم است که مدیریت پژوهشی وکارآفرینی دانشگاه بر روی این نقاط حساس مطالعه و دقت داشته باشد تا با مطالعه این فرصت ها الگوی مناسب در مباحث پژوهشی و کارآفرینی در سطح دانشگاه برنامه ریزی و اجرا گردد.
وی درادامه خواستار برگزاری وبرنامه ریزی کارگاههای آموزشی استارتاپ ها و فعالیته ای پژوهشی در حوزه صنعت گردشگری ونیز محصولات مهم استان در راستای در آمد زایی برای دانشگاه ، توسط مدیریت پژوهشی وکارآفرینی دانشگاه شد .


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , , , , , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ ساعت 10:33
کد مطلب : 3478
بازدید : 308 views
دیدگاه های مطلب "رییس دانشگاه پیام نور استان گیلان"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021