جمعه , ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

نخستین دبیرستان غیر دولتی پسرانه دانشگاه پیام نور تاسیس شد

نخستین دبیرستان هوشمند دانشگاه پیام نور در قزوین راه اندازی شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، رئیس دانشگاه پیام نور استان قزوین با اعلام این خبر گفت: نخستین دبیرستان غیر دولتی و هوشمند دانشگاه پیام نو ر با کادری از اساتید دانشگاه و دبیران مجرب و امکانات کامل آزمایشگاهی، کمک آموزشی و فوق برنامه در استان قزوین تاسیس و راه اندازی شد .
دکتر رضا رسولی شربیانی با اشاره به اینکه این مدرسه نخستین مدرسه بنام دانشگاه پیام نور در کشور است گفت : پیگیریهای اولیه از دی ماه سال گذشته آغاز شد و پس از موافقت ریاست دانشگاه پیام نور با همکاری آموزش و پرورش استان قزوین توانستیم مجوز تاسیس دبیرستان غیر دولتی پسرانه نور را اخذ و راه اندازی کنیم.
وی افزود: امیدواریم این اقدام در استانهای دیگر نیز برای معرفی بهینه دانشگاه پیام نور به جامعه و جذب منابع مالی برای دانشگاه مورد استقبال قرار گیرد.
دکتر شربیانی با اشاره به اینکه احداث این مدرسه هزینه مالی برای دانشگاه نداشته است ، گفت: محل احداث این مدرسه در ساختمان سابق ستاد دانشگاه پیام نور استان قزوین است که برای صرفه جویی منابع مالی با ساختمان مرکز قزوین ادغام شده بود.


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , , , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ ساعت 9:36
کد مطلب : 3486
بازدید : 297 views
دیدگاه های مطلب "نخستین دبیرستان غیر دولتی پسرانه دانشگاه پیام نور تاسیس شد"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021