جمعه , ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

آمادگی دانشگاه پیام نور برای همکاری با دانشگاه فرهنگیان

رئیس دانشگاه پیام نور با اشاره به شیوه آموزشی ترکیبی در دانشگاه پیام نور گفت: دانشگاه پیام نوربا سیستم آموزشی ترکیبی و تولید محتوا به شکل متمرکز به خوبی توانسته تعادلی را در زمینه تدریس در سراسر کشور ایجاد کند. این دانشگاه دارای سیستم های نظارتی و شبکه گسترده الکترونیکی است و به راحتی می تواند امکان دسترسی به تجهیزات و محتوای الکترونیکی را برای تمامی دانشجویان دانشگاه در سراسر کشور فراهم آورد.
دکتر زمانی در نشست مشترک با مسئولان دانشگاه فرهنگیان با اشاره به توانمندی ها و پتانسیل های دانشگاه پیام نور افزود: دانشگاه پیام نور دارای ظرفیت وسیعی در زمینه آموزش، تولید محتوای الکترونیکی، امکانات آزمایشگاهی و اساتید و نیروهای متخصص است که می تواند با فراهم آوری بسترهای همکاری مشترک ، این امکانات و پتانسیل ها را در اختیار دیگر زیرنظام های وزارت علوم و از جمله دانشگاه فرهنگیان قرار دهد.
وی آمادگی این دانشگاه را برای هرگونه همکاری مشترک که در چارچوب قانون و مطابق با صرفه و صلاح طرفین باشد، اعلام کرد و گفت: دانشگاه پیام نور می تواند در زمینه محتوا و تجهیزات الکترونیکی، تربیت نیرو و آموزش دانشجویان با دانشگاه فرهنگیان همکاری مشترک داشته باشد .
دکتر زمانی لازمه گسترش تعاملات دو دانشگاه را شفاف سازی نیازمندی ها عنوان کرد و گفت: کلیه مقدمات این همکاری باید با درنظرگرفتن نیازها در قالب تفاهم نامه همکاری مشترک تنظیم و پس از مشخص شدن اولویت ها، راهکارها تعیین و همکاری صورت گیرد.
گفتنی است، در این جلسه مقرر شد، کمیته ای مشترک بین دو دانشگاه برای بررسی نیازها و زمینه های همکاری مشترک تشکیل شود.


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , , , , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ ساعت 9:39
کد مطلب : 3489
بازدید : 301 views
دیدگاه های مطلب "آمادگی دانشگاه پیام نور برای همکاری با دانشگاه فرهنگیان"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021