شنبه , ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

دانشگاه پیام نور استان گیلان موقعیت مناسبی در جهت بین المللی شدن

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر زمانی رییس دانشگاه پیام نور، در بازدید از دانشگاه پیام نور استان گیلان گفت: دانشگاه پیام نور استان گیلان موقعیت مناسبی در جهت بین المللی شدن دارد و با توجه به مطالعاتی که انجام شده و علاقه دانشگاههای حوزه دریای خزر، بزودی مقدمات لازم جهت اخذ مجوز برای بین المللی شدن یکی از مراکز برخوردار و نزدیک به آبهای منطقه را عملی خواهیم کرد.
وی افزود: در راستای گسترش علم از مرزهای ایران اسلامی به نقاط دیگر جهان نیز خواستار پشتیبانی و کمک نمایندگان در مجلس شواری اسلامی و خصوصاً نمایندگان استان گیلان هستیم.
در ادامه مهندس کوچکی نژاد که در این نشست حضور داشت تصریح کرد: دانشگاه پیام نور، دانشگاهی مردمی و مولود انقلاب اسلامی حق زیادی در گسترش علم در کشور دارد و سعی خواهیم کرد در کمسیون های مختلف مجلس برای ارتقاء و توسعه این دانشگاه مردمی بکوشیم.
مهندس کوچکی نژاد رییس مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی و عضو کمسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در جریان دیدار با دکتر زمانی ریاست دانشگاه پیام نور از دانشگاه پیام نور استان گیلان، گفت : اعتقاد داریم دانشگاه پیام نور به عنوان دانشگاهی فراگیر در اقصی نقاط کشور توانسته الحق و الانصاف نیازهای خانواده ها را در حوزه تحصیلات تکمیلی مرتفع سازد و در این راستا با درایت و همدلی مسئولین دانشگاه چه در سازمان مرکزی و چه در استانها در سطح آموزش عالی خوش درخشیده است.
وی ادامه داد: دانشگاه مردمی پیام نور حمایت همه جانبه نمایندگان استان گیلان را بهمراه دارد و از هیچ کوششی در جهت توسعه علمی این دانشگاه دریغ نخواهیم کرد.
در ادامه مهندس کوچکی نژاد با توجه به پتانسیل بالای استان گیلان در حوزه صنعت گردشگری و توریسم و خصوصاً موقعیت منحصر بفرد این استان در همجواری با آبهای آزاد و کشورهای حوزه دریای خزر و با توجه به کاهش جمعیت دانشجویی، خواستار استفاده از این فرصت طلایی برای دانشگاه پیام نور در جهت جذب دانشجویان خارجی شد و افزود برای ارتقای دانشگاه پیام نور استان گیلان به واحد بین الملل نیز پشتیبان دانشگاه پیام نور خواهیم بود.


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 12:13
کد مطلب : 3518
بازدید : 142 views
دیدگاه های مطلب "دانشگاه پیام نور گیلان موقعیت مناسبی در جهت بین المللی شدن"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021