پنج شنبه , ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

رئیس دانشگاه پیام نور عید سعید فطر را تبریک گفت

دکتر زمانی در پیامی فرارسیدن عید سعید فطر را تبریک گفت

در متن پیام رئیس دانشگاه پیام نور آمده است:

فرا رسیدن عید سعید فطر، عید مسلمین و مؤمنین، عید عزت، شرافت و کرامت بر همه روزه دارانی که یک ماه توفیق بندگی خالصانه و بهره مندی از سفره پربرکت ضیافت الهی را داشته اند، مبارک باد.
خداوند منان را شاکریم که توفیق حضور در این ضیافت ربوبی را نصیب ما کرد تا با بهره گیری از خوان گسترده نعمات و برکات الهی در این ماه رحمت و فضیلت، همگام با دیگر مسلمانان جهان، ضمن کسب معرفت و معنویت ، با تاکید بر اسلام خواهی و عدالت گستری در روز جهانی قدس، خود را برای ادامه این راه پرافتخار و حفظ کیان اسلام مهیا کنیم.
اینجانب به نوبه خود ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات، حلول ماه مبارک شوال و فرارسیدن عید سعید فطر را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، عموم مسلمانان جهان و جامعه دانشگاهی تبریک عرض می نمایم.
امید که ملت عزیز ایران و به ویژه دانشگاهیان در این عید سعید پس از یک ماه خودسازی و جهاد با نفس، عزم خود را جزم کرده و برای اعتلای آرمان های مقدس جمهوری اسلامی ایران گام های موثری بردارند.


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 13:45
کد مطلب : 3538
بازدید : 275 views
دیدگاه های مطلب "رئیس دانشگاه پیام نور عید سعید فطر را تبریک گفت"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021