پنج شنبه , ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

برنامه ریزی ،بودجه فرهنگی برای اجرای منظم فعالیت ها

دکتر محمدهادی امین ناجی سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور از ستاد استان و مرکز اراک استان مرکزی بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی ،معاونت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور درجمع رییس، معاون و جمعی از مدیران دانشگاه پیام نور استان مرکزی در مرکز اراک گفت: بودجه فرهنگی سالجاری براساس شاخص ها و بندهای هزینه ای، مجزا و هدفمند برنامه ریزی شده است.

دکتر امین ناجی ادامه داد: بودجه اختصاصی فرهنگی در حوزه های مختلف فرهنگی، تربیت بدنی و مشاوره اعلامی به استان ها براساس تعداد دانشجویان هر استان دقیق و واقعی اعلام شده و در فواصل مختلف قابل هزینه کرد بر پایه سرفصل های بودجه اعلامی است .

وی در خصوص وظایف سازمان، استان ها و مراکز و واحدها تصریح کرد: در اجرای برنامه های فرهنگی سهم سازمان، استان ها، مراکز و واحدها تعریف شده است و این تعریف موجب نظم بیشتر در اجرای برنامه های فرهنگی است.

رییس دانشگاه پیام نور استان مرکزی نیز گفت : بودجه فرهنگی استان در سال جاری حدود ۳۵ درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشته و به همین دلیل در بحث درآمدزایی از ساختمان ها و امکانات فرهنگی پیش قدم شده ایم که البته در این خصوص مسایل و مشکلاتی وجود دارد که درصد دحل آنها هستیم ..

دکتر ملکی راد افزود: دانشگاه پیام نور استان مرکزی در حوزه درآمدزایی از ساختمان های فرهنگی اقدامات قابل توجه و بسزایی انجام داده و در آینده رشد خوبی در استان شاهد خواهیم بود.


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , , , , , , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ ساعت 17:21
کد مطلب : 3625
بازدید : 265 views
دیدگاه های مطلب "برنامه ریزی ،بودجه فرهنگی برای اجرای منظم فعالیت ها"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021