پنج شنبه , ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

دکتر زمانی افتخار آفرینی دانشجویان را در میادین بین المللی تبریک گفت

دکتر زمانی در پی موفقیت های تیم های پاورلیفتینگ و بسکتبال پسران و دختران در مسابقات جهانی و آسیایی دانشجویان جهان طی پیامی ، این موفقیت ها و کسب مدال توسط دانشجویان ورزشکار دانشگاه پیام نور را تبریک گفت .
در پیام وی چنین آمده است :
حضور دانشجویان و ورزشکاران به عنوان نمایندگان کشورمان در عرصه بین المللی و برافراشته شدن پرچم جمهوری اسلامی ایران در این عرصه ها، افتخار بزرگی است که این بار نیز توسط دانشجویان توانمند دانشگاه پیام نور با سرافرازی انجام شد .
کسب مقام سومی مسابقات جهانی پاورلیفتینگ دانشجویان و نیز جابجایی رکورد جهان در این رده و هم چنین کسب مقام نایب قهرمانی تیم بسکتبال پسران در مسابقات آسیایی، برگ زرین دیگری از افتخار آفرینی دانشجویان دانشگاه پیام نور بود که به عنوان نماینده شایسته کشورمان در این مسابقات حضور داشتند ، البته در این میان نباید از حضور شایسته دختران بسکتبالیست دانشگاه که با حجاب اسلامی در مسابقات حضور داشته و خوش درخشیدند غافل شد که نماد فرهنگ ناب ایرانی اسلامی بودند.
اینجانب به نوبه خود این موفقیت ها را که ثمره تلاش شبانه روزی همه عزیزان در دانشگاه بوده را مردم شریف ایران ، جامعه دانشگاهی و به ویژه خانواده بزرگ دانشگاه پیام نور تبریک عرض می نمایم .
دانشگاه پیام نور با کسب این موفقیت ها نشان داده است علاوه بر تعلیم و آموزش در عرصه ورزش قهرمانی نیز نیک درخشیده و با برنامه ریزی منسجم زمینه ظهور استعداد های جوانان این مرز و بوم را فراهم کرده است.


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ ساعت 20:46
کد مطلب : 3675
بازدید : 272 views
دیدگاه های مطلب "دکتر زمانی افتخار آفرینی دانشجویان را در میادین بین المللی تبریک گفت"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021