سه شنبه , ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

اعطای وام تحصیلی با کار مزد ۲ درصد به دانشجویان دانشگاه پیام نور

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور ، دکتر علیزاده معاون اداری مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور در روند بازدید اعضای کمیسیون آموزش و تخقیقات مجلس شورای اسلامی ازمراکز و واحد های دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری به این استان سفر کرده بود،اظهار کرد : هدف دانشگاه پیام نور توسعه آموزش با استفاده از تکنولوژی و فناوری نوین است و با توجه به اینکه دانشگاه پیام نور یکی از نهادهای آموزشی با سیستم آموزش ترکیبی است باید در توسعه این آموزشها گام بردارد.
دکتر علیزاده گفت : براساس تفاهم منعقد شده با بانک های عامل ، دانشجویان دانشگاه پیام نور می توانند ازمهر ۹۷ در همه مقاطع مختلف تحصیلی از وام شهریه با کارمزد ۲ درصد به میزان شهریه تمام دوران تحصیلی خود بهرمند شوند.
معاون اداری ، مالی و عمرانی دانشگاه با بیان اینکه تکیه بر درآمد زایی غیر شهریه ای از اولویت های دانشگاه است افزود : باید راهکار های بیندیشیم تا درآمد دانشگاه ها بالا برود و دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری با توجه به ظرفیت و پتاسیل فراوان در این استان می تواند در حوزه گردشگری درآمد زایی ایجاد کند.
ایشان با بیان اینکه کیفیت آموزشی در صدر اولویت های دانشگاه است گفت: دانشگاه برای کلیه خدمات تحت وب و استفاده از سیستمهای الکترونیکی، اینترنت رایگان فراهم کرده است تا دانشجویان بتوانند به راحتی از این خدمات بهره مند شوند.
شایان ذکر است در این بازدید که با حضور اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی شکل گرفت ، دکتر علیرضا آبرود ریاست دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری گزارشی از روند توسعه و پیشرفتهای آموزشی و عمرانی ارائه نمودند.


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , , , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ ساعت 18:52
کد مطلب : 3695
بازدید : 252 views
دیدگاه های مطلب "اعطای وام تحصیلی با کار مزد ۲ درصد به دانشجویان دانشگاه پیام نور"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021