پنج شنبه , ۹ فروردین , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

تبدیل وضعیت اعضای هیات علمی پیمانی مشروط دانشگاه پیام‌نور به زودی حل می‌شود

معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در آینده‌ای نزدیک مساله تبدیل وضعیت اعضای  هیات علمی پیمانی مشروط دانشگاه پیام‌نور حل خواهد شد، به طوری که حدود ۴۵۰ نفر از اعضای هیات علمی واجد شرایط، در دستور هیات مرکزی جذب قرار گرفته است. 
مجتبی شریعتی نیاسر در گفت و گو با خبرنگار ایسنا – منطقه چهارمحال و بختیاری – در خصوص تبدیل وضعیت اعضای هیات علمی پیمانی مشروط دانشگاه پیام نور، اظهار کرد: ۹۰۰نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه پیام‌نور دارای وضعیت پیمانی مشروط بودند که کار ۳۰۰ نفر از آن‌ها انجام و حکم آن‌ها صادر شده است. 
وی افزود: برای ۳۵۰ نفر از اعضای هیات علمی که دارای وضعیت پیمانی مشروط بودند مجوز هیات امنا اخذ شده که در دستور هیات مرکزی جذب قرار گرفته است و انجام خواهد شد. 
شریعتی نیاسر ادامه داد: ۱۰۰ نفر از اعضا، که دارای مدرک دکتری هستند مشکل خاصی ندارند و طبق دستور لازم است در هیات مرکزی جذب بررسی شود. 
وی با اشاره اینکه ۱۵۰ نفر باقی‌مانده از شاخص‌های لازم برخوردار نبودند، تا ۳۱ تیرماه مهلت دارند که قرارداد خود را بازنگری کنند، خاطرنشان کرد: تاکنون از این تعداد، ۵۰ نفر مراجعه کرده‌اند که در آینده نزدیک مساله هیات علمی دانشگاه پیام‌نور حل خواهد شد و حدود ۴۵۰ نفر از اعضای هیات علمی واجد شرایط در دستور هیات مرکزی جذب قرار گرفته است و پیش‌بینی می‌شود ظرف یک ماه آینده مشکل آن‌ها نیز برطرف خواهد شد


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , , , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ ساعت 18:53
کد مطلب : 3698
بازدید : 307 views
دیدگاه های مطلب "تبدیل وضعیت اعضای هیات علمی پیمانی مشروط دانشگاه پیام‌نور"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021