پنج شنبه , ۹ فروردین , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

در مسابقات المپیاد ورزشی دانشجویان دختر کشور

در اولین روز برگزاری المپیاد ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه های کشور در شیراز، ۲ دانشجوی پیام نور البرز به مقام های اول و سوم در رشته تکواندو دست یافتند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، سرپرست مسابقات تکواندو دختران دانشجوی کشور گفت: در روز اول، ورزشکاران برتر ۴ رده وزنی معرفی شدند.
مرجان طاهری افزود: در وزن منفی ۴۶ کیلوگرم فاطمه آقابیگلو از دانشگاه پیام نور البرز و آتوسا زهرابی از دانشگاه الزهرا اول و دوم شدند و مهدیه رضایی از دانشگاه تبریز و فرنازالسادات رباط جزی از دانشگاه شهید چمران اهواز به طور مشترک مقام سوم را کسب کردند.
وی ادامه داد: در وزن منفی ۵۳ کیلوگرم فرناز امینی از دانشگاه علم و صنعت مقام اول، نازیلا پرنیا از دانشگاه تبریز مقام دوم و مرضیه پالیزوان از دانشگاه اراک و رقیه بهرامی از دانشگاه یزد به طور مشترک مقام سوم را به خود اختصاص دادند.
سرپرست مسابقات تکواندو دختران دانشجوی کشور گفت: همچنین در وزن منفی ۶۲ پریسا ادراکی از دانشگاه شهید مدنی آذربایجان مقام اول را به دست آورد، افسانه میرزایی از دانشگاه ارومیه دوم شد و پونه فرجی از دانشگاه تهران و فاطمه قانع پیر کلاچاهی از دانشگاه گیلان به طور مشترک در جایگاه سوم ایستادند.
وی گفت: در وزن منفی ۷۳ کیلوگرم مریم حقانی از دانشگاه فردوسی مشهد و مریم آقابابایی از دانشگاه اصفهان اول و دوم شدند و مهدیه علاالهی از دانشگاه پیام نور البرز و احلام حیدری آل کثیر از دانشگاه شهید چمران اهواز سوم مشترک شدند.
وی گفت: در پایان مسابقات نفرات برتر مشخص می شوند و به عضویت تیم ملی دانشجویی در می آیند.

مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , , , , , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ ساعت 21:40
کد مطلب : 3709
بازدید : 299 views
دیدگاه های مطلب "در مسابقات المپیاد ورزشی دانشجویان دختر کشور"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021