سه شنبه , ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

do.b_6241

مدیر تربیت بدنی دانشگاه پیام نور استان زنجان خبر داد

اعزام تیم پیام نور استان زنجان به مسابقات قهرمانی دو ومیدانی

مدیر تربیت بدنی دانشگاه پیام نور استان زنجان از اعزام تیم استان زنجان به مسابقات قهرمانی کشور دانشجویان دختر دانشگاه های پیام نور کشور به میزبانی استان خراسان رضوی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان زنجان، ابوالفضل شاهمرادی با اشاره به اینکه این مسابقات از ۵ تا ۷ مهرماه برگزار می شود، اظهار داشت: استان زنجان در این رقابت ها با ۶ دونده یک مربی و یک سرپرست حضور دارد.

وی تصریح کرد: ورزشکاران در این مسابقات در ماده های ۶۰ متر، ۴۰۰ متر، ۸۰۰ متر، ۱۵۰۰ متر، ۳۰۰۰ متر و ۶۰ متر با مانع، پرش ارتفاع، پرش طول، پرتاب وزنه، پرتاب دیسک، پرتاب نیزه، و ۴ در ۴۰۰ متر امدادی به رقابت خواهند پرداخت.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه پیام نور استان زنجان ابراز امیدواری کرد: با توجه به کسب مقام سوم المپیاد توسط تیم زنجان، درخشش دو و میدانی کاران استان زنجان در این مسابقات انتظار می رود.

سرپرست تیم استان زنجان در مسابقات قهرمانی دو و میدانی پیام نور ورزشکاران زنجان در این رقابت ها را به ترتیب مهناز مقدم، نرگس حیدری، فاطمه حاتمی، زهرا ایده لوئی، مریم نوری، محسا رفیعی، به مربیگری ماهرخ رجبی معرفی کرد.


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 7:04
کد مطلب : 466
بازدید : 709 views
دیدگاه های مطلب "اعزام تیم پیام نور استان زنجان به مسابقات قهرمانی دو ومیدانی"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021