جمعه , ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

IMG_0249

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نورمرکز الیگودرز: پژمان اکبری در بازدید از پروژه های عمرانی مرکز الیگودرز اظهار داشت: تا آبان ماه سال جاری ۳ طرح عمرانی مرکز الیگودرز به بهره برداری می رسد.

مدیر امور عمرانی و املاک دانشگاه پیام نور لرستان در جمع مهندسان و پیمانکاران پروژه های عمرانی الیگودرز افزود: با تخصیص اعتبارات لازم برای طرح های عمرانی مسجد، سوله کارگاهی و آزمایشگاهی و ساختمان قرنطینه دانشگاه پیام نور مرکز الیگودرز، انشاالله آبان ماه سال ۹۳ شاهد افتتاح و بهره بردای این پروژه های عمرانی باشیم.

اکبری همچنین تصریح کرد: باتوجه به پیشرفت۸۰درصدی پروژه سالن ورزشی الیگودرز، عملیات پایانی و اجرایی پروژه تا آبان ماه سال جاری آغاز و از سر گرفته می شود.

وی با اشاره به سرانه فضای آموزشی در دانشگاه پیام نور بیان داشت: با بهره برداری از پروژه های آموزشی و فرهنگی در دست احداث الیگودرز میزان سرانه فضای آموزشی برای دانشجویان این مرکز نیز با توجه به راه اندازی تحصیلات تکمیلی در آینده به طور چشمگیر افزایش خواهد یافت.


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ ساعت 9:23
کد مطلب : 579
بازدید : 471 views
دیدگاه های مطلب "بهره برداری از ۳ طرح عمرانی مرکز الیگودرز تا آبان ماه۹۳"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021