شنبه , ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

139306011149345473466743

رئیس دانشگاه پیام نور استان گلستان گفت: با تلاش های صورت گرفته ۹۰ درصد برنامه‌های پیش بینی شده دانشگاه پیام نور گلستان در سال ۹۳ تحقق یافته است.

قربان شهریاری در گردهمایی مدیران و روسای مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان گلستان با اشاره به درخشش برنامه‌های فرهنگی دانشگاه پیام نور استان گلستان اظهار داشت: دانشگاه پیام نور استان گلستان در اواخر سال ۹۳ با برگزاری جلسه هم‌اندیشی استان‌های مرزی با محوریت فرقه‌ها و ادیان نوظهور توانست نسبت به دیگر استان‌ها، دانشگاه پیام نور را در بعد کشوری مطرح و با انعکاس خوب این حرکت فرهنگی منجر به درخشش پیام نور در کشور شد.

وی به برگزاری مسابقات بین المللی رباتیک و کسب ۶ مدال دانشجویان پیام نور استان گلستان در کشور اشاره کرد و افزود: این افتخارات سبب سربلندی و سرافرازی استان گلستان در کشور شد.

شهریاری اظهار کرد: در سالی که شعار اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده، دانشگاه پیام‌نور با تولید علم و تبدیل علم به ثروت در بخش اقتصاد و با برگزاری برنامه و همایش‌های فرهنگی مانند افتتاح دبیرخانه استان‌های مرزی به منظور تقریب مذاهب و وحدت بیشتر اهل سنت و شیعه علاوه بر موضوع آموزش، در بخش رسالت فرهنگی خود توانست شعار سال را در این دانشگاه تحقق بخشد.

امام جمعه کردکوی هم در این مراسم گفت: دانشگاه پیام نور استان گلستان از بهترین دانشگاه‌ها و دانشجویان آن اهل فکر و علم‌اندوزی هستند.

حجت الاسلام و المسلمین شاعری اظهار داشت: تضارب آرا هم از نظر عقلی، شرعی و عرفی مقبول بوده و برگزاری چنین جلساتی در دانشگاه سبب می‌شود همکاران آرای خود را ارائه کرده و با یکدیگر مشورت کنند.

منبع:تسنیم


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 9:27
کد مطلب : 1351
بازدید : 484 views
دیدگاه های مطلب "۹۰ درصد برنامه‌های دانشگاه پیام نور گلستان در سال ۹۳ تحقق یافته است"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021