شنبه , ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

در دهه اخیر، با پیشرفت تکنولوژی، اکثر ساختمان ها، پاساژها، خانه ها و مغاز ‌ها، جهت ایجاد راحتی و رفاه بیشتر، از سایبان برقی ، کرکره برقی و درب اتوماتیک شیشه ای استفاده می کنند. گروه خدمات متین هوشمند   (https://matinhooshmand.com/)، با بیش از ۱۵ سال سابقه در زمینه تولید، نصب و اجرای انواع درب، سایبان و کرکره، در این نوشته قصد دارد به معرفی خدمات خود بپردازد.

فروش کرکره برقی با کیفیت

کرکره برقی اتوماتیک یکی از ابزارهایی است که با وجود ساختار ساده ای که دارد در سهولت زندگی افراد، نقش مهمی ایفا می کند. از گذشته مردم برای حفاظت از محیط زندگی و محل کار خود، از کرکره استفاده می کردند؛ اما با پیشرفت تکنولوژی، انواع کرکره برقی با امنیت و راحتی بیشتر تولید و وارد بازار شد. مزیت اصلی این کرکره ها نسبت به نسل قدیمی خود، داشتن ریموت است که به راحتی می توان آن ها را با یک کلیک، باز و بسته کرد.

امروزه بسیاری از مغازداران، برای درب ورودی خود، از کرکره برقی مغازه و بسیاری از ساختمان، از کرکره برقی پارکینگ استفاده می کنند. قیمت کرکره برقی ، با توجه به امنیت و راحتی که ایجاد می کند، مقرون به صرفه است. همچنین گفتنی است انواع مدل ها و طرح های تیغه کرکره برقی در بازار موجود است و افراد می توانند  با توجه به نمای ساختمان خود، اقدام به خرید کرکره برقی کنند.

اصلی ترین عامل تاثیرگذار در قیمت کرکره برقی، موتور کرکره برقی است. موتور کرکره برقی در انواع مدل های سنترال، توبلار و ساید وجود دارند که هر کدام از آن ها مزایا و معایبی دارد.

به طور کلی موتور کرکره برقی توبلار، ارزان ترین مدل موتور کرکره برقی است که معایبی همچون محدودیت وزن تیغه و تعداد دفعات باز و بسته شدن درب، دارد اما موتور کرکره برقی ساید، بیشترین امکانات را در میان انواع موتور کرکره برقی دارد و معمولا قیمت آن، گران تر است.

خرید انواع سایبان برقی

امروزه استفاده از سایبان برقی، یکی از ملزومات هر بنایی تبدیل شده است. معماران و سازندگان بسیاری در هنگام ساخت، برای بخش های زیادی از ساختمان، همچون پنجره ها، بالای درب ها، بالکن ها و آلاچیق ها، از انواع سایبان برقی استفاده می کنند. در مقایسه با سایبان های معمولی، سایبان برقی، مزایای بسیار بیشتری فراهم می کند اما گفتنی است که قیمت سایبان های برقی بیشتر است. از جمله مزایای سایبان برقی، می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • قابلیت باز و بسته شدن از فاصله ۳۰ متری.
  • مقاوم در برابر باد و بارش برف و باران.
  • امکان نصب سیستم های گرمایشی و سرمایشی در زیر سایبان برقی.
  • قابلیت تنظیم شیب از ۰ تا ۴۵ درجه.
  • در زمان بسته بودن، فضای بسیار کمتری نسبت به سایبان های معمولی می گیرد.

سایبان ها در انواع  سایبان چتری، کالسکه ای، دو طرفه، بازویی و آکاردئونی تولید می شوند که در این میان محبوب ترین مدل آن، سایبان چتری است. سایبان چتری از دو قسمت پایه و کلاهک تشکیل شده است. قیمت سایبان چتری نیز بسیار مناسب است و بسیاری از مغازه داران برای در امان محصولات خود از تابش نور خورشید، از سایبان چتری استفاده می کنند.

درب اتوماتیک شیشه ای

درب شیشه ای اتوماتیک، دربی است که با یک سنسور چشمی و موتور اتوماتیک، باز و بسته می شود. درب اتوماتیک شیشه ای در زیبایی نمای ساختمان بسیار تاثیرگذار است و امروزه بسیاری از ساختمان های همچون بیمارستان ها، مراکز اداری و تجاری، مغازه ها و غیره، از آن استفاده می کنند. لازم به ذکر است که درب شیشه ای اتوماتیک در انواع کشویی، تلسکوپی، منحنی یا قوسی، تاشو یا اتوبوسی و درب های دوار تولید می شوند.

 در این میان از انواع درب های اتوماتیک، استفاده از درب کشویی بسیار متداول‌تر است؛ درب های کشویی اتوماتیک، به دلیل اینکه فضای کمی اشغال می کند و نصب و تعمیرات آن ها ساده‌تر است، بیشتر از آن ها استفاده می شود. قیمت درب شیشه ای اتوماتیک به عواملی همچون کشور سازنده‌ محصول، نوع فریم انتخابی، پهنای دهانه درب و سفارشی سازی ابعاد مورد نظر، بستگی دارد.

مزایای درب شیشه ای اتوماتیک

  • سهولت در رفت و آمد
  • بهینه سازی مصرف انرژی
  • کنترل عبور و مرور با قابلیت مسدود سازی از راه دور
  • زیبایی نمای ساختمان

جمع بندی

نصب و فروش کرکره برقی، درب اتوماتیک شیشه ای و سایبان برقی از جمله خدماتی است که گروه تولید متین هوشمند، برای بالا رفتن رفاه و راحتی شما عزیزان، ارائه می دهد. متین هوشمند با ساخت با کیفیت‌ترین تیغه های کرکره برقی، همیشه سعی در جلب رضایت مشتریان خود دارد؛ همچنین گفتنی است نصب تمامی این تجهیزات، توسط متین هوشمند دارای گارانتی است.

در پایان پیشنهاد می شود برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید کرکره برقی، موتور کرکره برقی، درب اتوماتیک شیشه ای و لیست قیمت سایبان چتری، سایبان برقی و موتور کرکره برقی به متین هوشمند مراجعه کنید.



نویسنده :
شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
بازدید : 1,702 views
آمار سایت
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها



لوگو اسپانسر
رپورتاژ آگهی


پیوندها


قوانین و ضوابط

آخرین اخبار مراکز

کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021