شنبه , ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)
دانشگاه پیام نور یکی از واحدهای دانشگاهی است که به دلیل غیر حضوری بودن و پایین بودن شهریه و همچنین معتبر بودن مدرک، دارای متقاضیان بیشماری است. دانشگاه پیام نور در شهرها و استان های کشور دارای شعبه های مختلف است. یکی از این واحدهای دانشگاه پیام نور در شهر رامسر زیبا، از توابع مازندران واقع شده است.
این واحد دانشگاهی در شهر رامسر و منطقه سادات شهر، بلوار آیت الله کاشانی واقع شده است. این دانشگاه در رشته های مختلف و در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد پذیرای دانشجو از سراسر کشور است. در ادامه مطلب به طور کامل به بررسی این واحد دانشگاهی و رتبه علمی، رشته ها و سایر مشخصات این دانشگاه خواهیم پرداخت، با ما همراه باشید.

دانشگاه پیام نور واحد رامسر

نوع مرکز: دانشگاه پیام نور

استان: مازندران

شهر: رامسر

http://ramsarpnu.blogfa.com

دانشگاه پیام نور واحد رامسر یک دانشگاه پیام نور در شهر رامسر، استان مازندران است.بر اساس تحلیلهای انجام شده این مرکز تاکنون ۲ مقاله علمی در نشریات و همایشهای داخلی منتشر نموده است.دانشگاه پیام نور واحد رامسر صاحب امتیاز و ناشر ۰ مجله تخصصی است و تا کنون ۱ همایش توسط دانشگاه پیام نور واحد رامسر برگزار شده است. اطلاعات و آمار دقیقتر از دانشگاه پیام نور واحد رامسر را می توانید در زیر مشاهده نمایید.در سال ۱۳۹۸ پژوهشگران دانشگاه پیام نور واحد رامسر بیشترین مقالات خود را با کلیدواژه های «ایران» و «تحلیل محتوا» منتشر نموده اند.

رتبه‌ دانشگاه پیام نور واحد رامسر

نمودار مقابل رتبه (Rank) دانشگاه پیام نور واحد رامسر را بر اساس معیار تولید مقالات علمی در سالهای مختلف نمایش می دهد. رتبه “یک” به مرکز علمی دارای بالاترین تعداد تولیدات علمی (مقالات کنفرانسی و ژورنالی) اختصاص می یابد و سایر مراکز در رتبه های پایین تر قرار میگیرند. تعداد مقالات دانشگاه پیام نور واحد رامسر در نمودار پایین در طی سالهای مختلف نمایش داده شده است. هر مرکز دارای دو رتبه است که نسبت که مراکز همرده و همچنین نسبت به کل مراکز علمی فعال در سطح کشور سنجیده می شود. با توجه به اینکه حجم نمایه سازی مقالات در سال ۱۳۹۸ نهایی نمی باشد، رتبه بندی تا یک سال قبل تعیین می شود. کلیه نمودارهای این پایگاه به روز بوده و با نمایه سازی هر مقاله جدید، تاثیر آن در نمودارها به صورت لحظه ای نمایش داده می شود.

مقالات داخلی دانشگاه پیام نور واحد رامسر

دانشگاه پیام نور واحد رامسر تاکنون ۲ مقاله در همایشها و نشریات داخلی منتشر نموده است. که از این تعداد ۲ مقاله ژورنالی و ۰ مقاله کنفرانسی می باشد. نمودار مقابل تعداد سالانه مقالات دانشگاه پیام نور واحد رامسر را به تفکیک مقالات ژورنالی و کنفرانسی نمایش می دهد.
در لیست زیر تعدادی از آخرین مقالات نمایه شده از دانشگاه پیام نور واحد رامسر نمایش داده می شود. که از طریق لیست سالانه می توانید به کل مقالات دانشگاه پیام نور واحد رامسر دسترسی داشته باشید.

کارآفرینی و نوآوری دانشگاه پیام نور واحد رامسر

اطلاعات پایه برای ارزیابی شاخصهای کارآفرینی و نوآوری دانشگاه پیام نور واحد رامسر با همکاری پایگاه اکوسیستم کارآفرینی ایران استخراج و تحلیل می شوند. کلیه زیر مجموعه های کارآفرینی دانشگاهها می توانند به رایگان اطلاعات اجزاء اکوسیستم کارآفرینی خود را در اکوسیستم کارآفرینی ایران ثبت نمایند تا مبنای شاخصهای کارآفرینی کامل شود.

تاکنون هیچ داده مربوط به بخشهای کارآفرینی دانشگاه پیام نور واحد رامسر شامل مراکز نوآوری، پارک علم و فناوری، شتابدهنده، مرکز رشد، فضای کار اشتراکی، و استارتاپ در اکوسیستم کارآفرینی ایران ثبت نشده است.

موضوعات مهم پژوهشی

کلیه مقالات هر مرکز علمی تحلیل محتوایی می شوند. بر اساس تحلیلهای انجام شده در سال ۱۳۹۸ محورهای اصلی مقالات علمی دانشگاه پیام نور واحد رامسر به صورت نمودار مقابل بوده است. این کلید واژه ها بیشترین کاربرد را در کل مقالات تولیدی امسال این مرکز داشته اند. تحلیل محتوایی مقالات علمی یک مرکز نشان دهنده جهت اصلی تحقیقات پژوهشی در آن مرکز است و به سیاستگذاران پژوهشی کمک میکند تا برای سالهای آتی برنامه ریزی نمایند.

یعنی دغدغه اصلی محققان دانشگاه پیام نور واحد رامسر در سال ۱۳۹۸ موضوع ایران و تحلیل محتوا می باشد.

افراد مهم علمی دانشگاه پیام نور واحد رامسر

اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور واحد رامسر که تاکنون دارای سمت علمی و اجرایی در یکی از کنفرانسها و ژورنالهای ثبت شده در مجموعه سیویلیکا باشند در این بخش نمایش داده می شوند. اطلاعات این افراد در پایگاه فعالان علم و پژوهش ایران به صورت کاملتر ارائه می شود.

همکاران استراتژیک

بر اساس تحلیل داده های هم پژوهشی مقالات منتشر شده توسط دانشگاه پیام نور واحد رامسر در کنفرانسها و نشریات داخلی، تاکنون این مرکز مقاله مشترک با ۰ مرکز علمی داشته است.

تمام مقالات نمایه شده در پایگاه سیویلیکا تجزیه و تحلیل شده و پس از اختصاص نویسندگان مقالات به مراکز دانشگاهی و پژوهشی، ارتباط بین نویسندگان مقالات تحلیل می شود. ما می دانیم که پژوهشگران دانشگاه پیام نور واحد رامسر با کدام دانشگاهها و مراکز علمی همکاری تخصصی داشته اند که نتیجه آن تولید محتوای علمی در قالب مقاله بوده است.

ارتباط با دانشگاه پیام نور رامسر

ارتباط با ما
شماره تماس : ۵۵۲۱۵۴۰۱-۰۱۱ الی ۹
آدرس : رامسر – سادات شهر – بلوار آیت الله کاشانی – دانشگاه پیام نور

کد پستی : ۴۶۹۳۱۷۹۵۷۳

فکس دانشگاه : ۵۵۲۱۱۹۶۷ – ۰۱۱
صفحه اینستاگرام دانشگاه :   instagram.com/ramsarpnu/
کانال تلگرام دانشگاه :    telegram.me/ramsarpnu

رشته های دانشگاه پیام نور واحد رامسر

رشته های کارشناسی:

رشته های کارشناسی


بخش الهیات و علوم اسلامی

– حقوق

– الهیات و معارف اسلامی (فقه و مبانی حقوق اسلامی)

– الهیات و معارف اسلامی (علوم قرآن و حدیث)


بخش علوم تربیتی و روانشناسی

– روانشناسی عمومی

تربیت بدنی-علوم زیستی ورزش

-تربیت بدنی-علوم انسانی ورزش

– علوم تربیتی(مدیریت برنامه ریزی آموزشی)

– علوم تربیتی ( پیش دبستانی و دبستانی )

– علوم تربیتی ( مشاوره و راهنمایی)


بخش علوم اجتماعی

– علوم اجتماعی (پژوهشگری علوم اجتماعی)

– علوم اجتماعی(برنامه ریزی اجتماعی و رفاه)

-مدد کاری اجتماعی

تاریخ


بخش مدیریت ، حسابداری
و
اقتصاد

حسابداری

علوم اقتصاد (اقتصاد نظری)

مدیریت دولتی

مدیریت بازرگانی

مدیریت صنعتی

مدیریت جهانگردی

بخش ادبیات و زبانهای خارجه

مترجمی زبان انگلیسی

زبان و ادبیات فارسی


بخش علوم پایه

 ریاضیات و کاربردها

– زیست شناسی (علوم گیاهی)

– شیمی (کاربردی)

– فیزیک (حالت جامد)

علوم کامپیوتر

بخش علوم کشاورزی

مهندسی منابع طبیعی(محیط زیست)

– مهندسی صنایع غذایی

– مهندسی اقتصاد کشاورزی

-مهندسی خاک

بخش فنی و مهندسی

مهندسی کامپیوتر (نرم افزار)

مهندسی فناوری اطلاعات((IT

رشته های کارشناسی ارشد:

رشته های کارشناسی ارشد

-شیمی آلی

-شیمی فیزیک

زیست شناسی ( گرایش فیزیولوژی گیاهی)

روانشناسی مثبت گرا

-روانشناسی شخصیت

تاریخ


مطالب مرتبط


برچسب ها


نویسنده : مستانه میرزایی کلیشمی
تاریخ ارسال : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 18:23
کد مطلب : 5363
بازدید : 465 views
دیدگاه های مطلب "اطلاعات کامل دانشگاه پیام نور رامسر"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021