شنبه , ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

یکی از مهمترین موضوعات برای دانشجویان در دانشگاه پیام نور، شهریه است. هزینه‌های تحصیل در این دانشگاه بسیار مهم و حائز اهمیت است. با توجه به اینکه دانشگاه پیام نور یکی از بزرگترین دانشگاه‌های آنلاین در ایران است، شهریه آن نیز بسیار متفاوت با دانشگاه‌های سنتی کشور است.

برای پرداخت شهریه در دانشگاه پیام نور، دانشجویان می‌توانند از روش‌های مختلفی استفاده کنند. این روش‌ها شامل پرداخت آنلاین، پرداخت از طریق بانک، پرداخت از طریق کارت بانکی و پرداخت به صورت نقدی در دفتر دانشگاه می‌باشد. همچنین، دانشجویان می‌توانند از تخفیفات مختلفی نظیر تخفیف برای دانشجویان پذیرفته شده از دانشگاه‌های دولتی، تخفیف برای دانشجویان با معدل بالا و تخفیف برای خانواده‌هایی که دو فرزند در دانشگاه پیام نور تحصیل می‌کنند، بهره‌مند شوند.

با توجه به اینکه دانشگاه پیام نور به صورت آنلاین فعالیت می‌کند، شهریه آن نیز بسیار مناسب و ارزان است. هزینه‌های تحصیل در این دانشگاه بسیار کمتر از دانشگاه‌های سنتی کشور است و به دانشجویان این امکان را می‌دهد که با هزینه کمتر، در رشته‌های مختلف تحصیل کنند و مدرک تحصیلی خود را کسب کنند.

به طور کلی، شهریه در دانشگاه پیام نور بسیار مناسب و ارزان است و به دانشجویان این امکان را می‌دهد که با هزینه کمتر، در رشته‌های مختلف تحصیل کنند و به مدرک تحصیلی خود دست پیدا کنند. همچنین، با توجه به اینکه دانشگاه پیام نور به صورت آنلاین فعالیت می‌کند، شهریه آن نیز بسیار مناسب و ارزان است و به دانشجویان این امکان را می‌دهد که با هزینه کمتر، به بهترین شکل ممکن در مسیر تحصیل خود پیشرفت کنند.

معرفی دانشگاه پیام نور

دانشگاه پیام نور یکی از بزرگترین دانشگاه‌های آنلاین در ایران است. این دانشگاه در سال ۱۳۶۷ تاسیس شد و از آن زمان تاکنون به عنوان یکی از مهمترین مراکز آموزشی کشور شناخته شده است.

دانشگاه پیام نور با هدف ارائه آموزش به صورت آنلاین تاسیس شد. این دانشگاه به دانشجویان این امکان را می‌دهد که در هر زمان و هر مکانی که دوست دارند، به صورت آنلاین درس بخوانند و مطالعات خود را ادامه دهند. این دانشگاه با ارائه بیش از ۲۰۰ رشته تحصیلی، به دانشجویان این امکان را می‌دهد که در رشته‌های مختلف تحصیل کنند و مدرک تحصیلی خود را کسب کنند.

دانشگاه پیام نور با دارا بودن اساتید مجرب و متخصص، به دانشجویان این امکان را می‌دهد که درس‌های خود را با کیفیت بالا و با استفاده از جدیدترین روش‌های آموزشی بخوانند. همچنین، این دانشگاه با داشتن سیستم آموزشی آنلاین، به دانشجویان این امکان را می‌دهد که به صورت آنلاین با اساتید خود در ارتباط باشند و به سؤالات خود پاسخ بگیرند.

دانشگاه پیام نور با داشتن بیش از ۳۰۰۰۰۰ دانشجو، به عنوان یکی از بزرگترین دانشگاه‌های آنلاین در جهان شناخته شده است. این دانشگاه با داشتن سیستم آموزشی پیشرفته و با استفاده از تکنولوژی‌های نوین، به دانشجویان خود امکانات بسیار عالی را در اختیار می‌گذارد و به آن‌ها کمک می‌کند تا به بهترین شکل ممکن در مسیر تحصیل خود پیشرفت کنند.

به طور کلی، دانشگاه پیام نور یکی از بهترین دانشگاه‌های آنلاین در ایران است و به دانشجویان خود امکانات بسیار عالی را در اختیار می‌گذارد. این دانشگاه با داشتن اساتید مجرب و با استفاده از جدیدترین روش‌های آموزشی، به دانشجویان خود کمک می‌کند تا به بهترین شکل ممکن در مسیر تحصیل خود پیشرفت کنند.

شهریه دانشگاه پیام نور

در این مقاله به بررسی میزان افزایش شهریه دانشگاه پیام نور ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ پرداخته ایم. در صورتی که شما هم از دانشجویان جدید الورود پیام نور هستید یا در حال حاضر در این دانشگاه تحصیل می کنید، اطلاعات این مقاله می تواند برایتان مفید باشد.

دانشگاه های شهریه پرداز با هر سطح علمی و خدماتی که باشند، هر سال با توجه به نرخ تورم در کشور، افزایش شهریه خواهند داشت. دانشگاه پیام نور از جمله دانشگاه های شهریه پردازی می باشد که از این قاعده مستثنی نیست.

میزان افزایش شهریه دانشگاه پیام نور

در این بخش اطلاعاتی را در خصوص میزان افزایش شهریه دانشگاه پیام نور، در سال ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲، در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.

به تازگی ، رئیس دانشگاه پیام نور از افزایش شهریه این دانشگاه برای سال تحصیلی جدید خبر داده و گفته است: افزایش شهریه دانشگاه پیام نور در استان‌ های مختلف در نوسان است در استان تهران به عنوان مثال ۳۸ درصد در برخی مناطق ۳۰ درصد است، اما این میزان افزایش با توجه به شهریه مبلغ قابل توجهی نیست. ۳۰ درصدی که عنوان شد حدود ۲۰۰ هزارتومان افزایش در شهریه دانشجویان نسبت به سال گذشته است.

هم اکنون این افزایش شهریه دانشگاه پیام نور، بر روی سیستم گلستان اعمال گردیده است.

لازم به ذکر است که سایت گلستان golestan.sbu.ac.ir ، بستری برای پرداخت شهریه دانشگاه پیام نور می باشد و دانشجویان این دانشگاه از طریق این سامانه باید اقدام به پرداخت شهریه پیام نور کنند.

همچنین اطلاعیه های مربوط به افزایش شهریه دانشگاه پیام نور یا آخرین مهلت پرداخت شهریه متغیر پیام نور، از طریق سایت گلستان golestan.sbu.ac.ir ، اجرایی می شود.

در دوران اوج گیری پاندمی کرونا، رئییس دانشگاه پیام نور اعلام کرد که برای دانشجویان جدید الورود با نیمی از شهریه ثابت دانشگاه پیام نور، ثبت نام انجام خواهد شد. این شیوه اخذ شهریه دانشگاه پیام نور در کرونا، پیش از این، اجرا نمی شد و دانشجویان موظف به تسویه کامل شهریه در ابتدای ثبت نام خود بودند.

شماره تماس ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۳، پاسخ گوی تمامی سوالات شما در زمینه افزایش شهریه پیام نور، افزایش شهریه پیام نور ارشد، و … خواهد بود.

شهریه دانشگاه پیام نور

دانشگاه های پیام نور از جمله دانشگاه های شهریه پرداز می باشند که داوطلبان موظف به پرداخت شهریه تعیین شده برای هر نیمسال تحصیلی می باشند. شهریه دانشگاه پیام نور شامل شهریه ثابت و متغیر می باشد که با توجه به تعداد واحد های درسی، دروس تئوری و عملی و … متفاوت است.

شهریه این دانشگاه، هر سال با درصدی افزایش همراه خواهد بود. افزایش شهریه دانشگاه پیام نور در هر سال بسته به شرایط موجود، از ۱۵ تا ۲۵ درصد متغیر خواهد بود.

شهریه دانشگاه پیام نور، دارای کمترین شهریه در میان دانشگاه های شهریه پرداز است. و اگر شهریه پیام نور را در مقاطع مختلف مانند ارشد یا کارشناسی، با شهریه سایر دانشگاه ها مقایسه کنیم، نیز این موضوع مشهود خواهد بود.

مثلا در مقایسه شهریه دانشگاه آزاد و پیام نور در مقطع ارشد، خواهید دید که میزان شهریه دانشگاه آزاد بیشتر است. البته ناگفته نماند که سطح علمی دانشگاه آزاد نیز از دانشگاه پیام نور بیشتر است.

سوالات متداول افزایش شهریه دانشگاه پیام نور ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

میزان افزایش شهریه دانشگاه پیام نور در سال جدید چه قدر است؟

 با توجه به اعلام مراجع ذیربط دانشگاه پیام نور، میزان افزایش شهریه پیام نور در سال ۱۴۰۱، ۱۵ درصد بوده است. این افزایش شهریه دانشگاه پیام نور، هم بر روی شهریه ثابت و هم بر روس شهریه متغیر، اعمال خواهد شد.

سامانه پرداخت شهریه پیام نور چیست؟

 لازم به ذکر است که سایت گلستان golestan.sbu.ac.ir ، سامانه پرداخت شهریه پیام نور می باشد و دانشجویان این دانشگاه از طریق سامانه گلستان، باید اقدام به پرداخت شهریه پیام نور کنند.

آیا به دانشجویان دانشگاه پیام نور، وام دانشجویی تعلق می گیرد؟

 بله


مطالب مرتبط


برچسب ها


نویسنده : مستانه میرزایی کلیشمی
تاریخ ارسال : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 1:27
کد مطلب : 5487
بازدید : 229 views
دیدگاه های مطلب "افزایش شهریه دانشگاه پیام نور"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021