شنبه , ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

افتتاح اولین مرکز جوار دانشگاهی فنی و حرفه ای دانشگاه پیام نور در خوزستان

اولین مرکز جوار دانشگاهی فنی و حرفه ای دانشگاه پیام نور، در استان خوزستان و در مرکز باغملک با حضور مهندس خادمی  نماینده حوزه انتخابیه ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، حمیدی رییس دانشگاه پیام نور واحد باغملک با اعلام این خبر گفت: این مرکز با توجه به رشد فزاینده نرخ بیکاری دانش آموختگان دانشگاهی درسالهای اخیر، که بخش اعظم این مهم، به نداشتن مهارتهای مورد نیاز بازارکار در فارغ التحصیلان دانشگاهی برمی گردد و با هدف رفع موانع اشتغال  دانش آموختگان دانشگاهی ،به ویژه دانش آموختگان دانشگاه پیام نورباغملک، طی تفاهم نامه با مرکز فنی و حرفه ای این شهرستان، راه اندازی شد.
وی افزود: مرکز جوار دانشگاهی فنی وحرفه ای  (ASD) دانشگاه پیام نور باغملک در حال حاضر متشکل از وسائل آزمایشگاهی رشته های کشاورزی و فیزیک، لوازم سخت افزاری و نرم افزاری رایانه ای است که در آینده نزدیک، متناسب با تعداد و نوع دوره های کارآفرینی و مهارت افزایی تجهیزات بیشتری فراهم خواهدشد
وی ادامه داد: اساتید به تناسب نیاز شغلی دانشجویان هر رشته تعدادی دوره معرفی خواهند نمود و این دوره ها توسط مربیان مرکز فنی و حرفه ای در مرکز جوار دانشگاه به دانشجویان آموزش داده خواهند شد و دانشجویان متقاضی شرکت در دوره ها فقط هزینه های ثبت نام در دوره را پرداخت خواهند کرد؛ ما بقی هزینه ها ازقبیل حق الزحمه مربی و تهیه مواد مصرفی به عهده مرکز فنی وحرفه ای خواهدبود.
لازم به توضیح است که این مرکز آمادگی برگزاری تمامی دوره های کارآفرینی و مهارت افزایی را در حوزه علوم انسانی و بخش اعظمی از دوره های مربوط به کشاورزی دارد.
در بخش مهارتهای عملی وکارگاهی درصورت نیاز از تجهیزات مرکز فنی وحرفه ای شهرستان استفاده خواهد شد.
لازم به ذکراست که دانشگاه پیام نور باغملک اولین دانشگاهی است در کل دانشگاههای پیام نور کشور که اقدام به راه اندازی این مرکز مهارت افزایی برای دانشجویان نموده است ضمنا”برای دانشجویان شرکت کننده دردوره های کارآفرینی ومهارت افزایی ،درپایان هر دوره گواهی مهارت از سازمان فنی وحرفه ای صادر و تحویل خواهدشد .


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , , , , , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 19:37
کد مطلب : 4065
بازدید : 16,867 views
دیدگاه های مطلب "افتتاح اولین مرکز جوار دانشگاهی فنی و حرفه ای دانشگاه پیام نور در خوزستان"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021