شنبه , ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

نمرات میان ترم پیام نور

در ادامه ی این مطلب از تاریخ و مهلت ثبت نمرات میان ترم برای دانشجویا ارشد و کارشناسی خواهیم گفت. ای تاریخ تمدید نمی شود و دانشجویان تنها تا این تاریخ حق ثبت نمره ی خود را دارند. در صورت عدم ثبت نمره هیچگونه مسئولیتی بر عهده ی دانشگاه نمی باشد.

به دلیل بررسی صحت ثبت نمرات میانترم در سیستم گلستان ، ضروری است کلیه آزمون های میان ترم حداکثر تا ۱ هفته پیش از تاریخ اتمام ثبت نمرات اعلام شود.

لذا دانشجویان محترم می بایست تا ۱ هفته قبل از اتمام مهلت ثبت نمرات میان ترم که در جدول زیر اعلام شده است با مراجعه به سیستم جامع گلستان از دریافت نمره میان ترم خود اطمینان حاصل نموده و در صورت عدم ثبت نمره توسط استادان محترم سریعا مراتب را کتبا جهت پیگیری، به قسمت امتحانات مرکز (اداره آموزش) اعلام نمایند.

 در صورت عدم پیگیری دانشجو، دانشگاه هیچگونه مسئولیتی درقبال عدم ثبت نمرات میان ترم ندارد. به همین علت مراکز ، واحد ها و اساتید دانشگاه پیام نور فقط تا تاریخ های اعلام شده فرصت خواهند داشت نمرات میان ترم نیمسال اول ۹۹-۹۸ را در سیستم گلستان برای دانشجویان وارد و ثبت نمایند.

نکته: بعد از تاریخ اعلام شده امکان ثبت نمرات میان ترم در سیستم گلستان دیگر برای اساتید و مراکز/واحدها فراهم نخواهد شد.

طبق اعلام سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور به هیچ علتی مهلت ثبت نمرات تمدید نمی شود. مهلت ثبت نمرات برای کارشناسی و کارشناسی ارشد تا ۲۴ دی ماه سال ۹۸ می باشد.


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , , , , , ,


نویسنده : مستانه میرزایی کلیشمی
تاریخ ارسال : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 16:06
کد مطلب : 4882
بازدید : 1,027 views
دیدگاه های مطلب "آخرین تاریخ ثبت نمرات میان ترم"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021