شنبه , ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

در ادامه ی این مطلب با ما همراه باشید تا در خصوص شهرهی دانشجویان شهریه پرداز و راه آمدن دانشگاه ها با این افراد از زبان معاون وزارت علوم بپردازیم.

معاون آموزشی وزارت علوم افزود، علی خاکی صدیق درباره اعمال تخفیف و یا تقسیط شهریه دانشجویان شهریه پرداز در ترم جاری بیان کرد: طبق دستورالعمل و سند ۲۰ ماده‌ای که توسط معاونت آموزشی وزارت علوم تهیه و به دانشگاه‌ها ابلاغ شده از دانشگاه‌ها درخواست کرده ایم با توجه به وضعیت اقتصادی خانواده‌ها و جامعه با دانشجویان شهریه پرداز همکاری کنند.

خاکی صدیق بیان داشت: هرگونه تخفیف و تغییر در شهریه دانشجویان شهریه پرداز، نیازمند مصوبه هیأت امنای دانشگاه‌ها است.

وی در ادامه گفت: با توجه به این موضوع که اعضای هیأت امنای دانشگاه‌ها میزان شهریه دانشجویان را تعیین می‌کنند، بنابراین تخفیف و یا تغییر شهریه نیز نیازمند مصوبه هیأت امناء دانشگاه‌ها است.

معاون وزیر علوم پیش از این درباره تکلیف شهریه دانشجویانی که حذف ترم می‌کنند نیز در پایان اظهار کرد: اگر شهریه‌ای اخذ شده ولی در قبال آن خدمتی ارائه نشده است و دانشگاه نیز با حذف آن موافقت کرده باشد، دانشگاه می‌تواند آن را عودت دهد.

نورنا


مطالب مرتبط


برچسب ها

, ,


نویسنده : مستانه میرزایی کلیشمی
تاریخ ارسال : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 16:38
کد مطلب : 5050
بازدید : 955 views
دیدگاه های مطلب "سازش دانشگاه ها با دانشجویانی که شهرهی می پردازند!"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021