شنبه , ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

در ادامه ی این مطلب با ما همراه باشید تا در خصوص جزئیات بازگشایی دانشگاه ها از زبان وزارت علوم بخوانیم. آیا دانشگاه ها از ۱۷ خرداد بازگشایی می شوند؟

وزیر وزارت علوم، منصور غلامی در مصاحبه با خبرنگاران جزئیات بازگشایی دانشگاه‌ها از ۱۷ خردادماه بیان کرد: مجوز ستاد مدیریت کرونا کلی است و در هیچ موردی اجبار نمی‌کند. این مجوز تا زمانی قابل انجام است که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شرایط را برای ادامه کار مناسب بداند.

وی ادامه داد: دانشگاه‌ها برحسب شرایط خود، اختیار برنامه ریزی برای تعیین ترتیب و اولویت شروع ارائه خدمات را دارند که ترجیحاً با دوره‌های تحصیلات تکمیلی خواهد بود.

وزیر علوم ادامه داد: هر دانشگاه و مؤسسه آموزش عالی، برنامه خاص خود را خواهد داشت. برنامه ریزی ها باید در جهت تکمیل و اتمام نیمسال تحصیلی باشد.

غلامی دمورد ادامه روند آموزش مجازی نیز به خبرنگاران گفت: آموزش مجازی همچنان در اولویت است و تا حدامکان و تا پایان ترم باید ادامه داشته باشد.

وی همچنین اظهار کرد:: تغییر در زمانبندی برنامه‌ها و طولانی‌تر شدن دوره نیمسال تحصیلی جاری، یکی از راهکارهای کاهش تراکم حضور دانشجویان در محیط‌های آموزشی است.

ایشان تصریح کرد: معاونت آموزشی وزارت علوم دیدگاه‌ها و راهبردهای کلی خود را در این زمینه به دانشگاه‌ها ابلاغ خواهد کرد.

در پایان منصور غلامی بیان کرد: در بخش رفاهی هم تاکید قطعی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی است که در مدت باقی مانده تا روز آغاز فعالیت‌ها، هماهنگ با بخش آموزشی برنامه ریزی خواهد شد.


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , ,


نویسنده : مستانه میرزایی کلیشمی
تاریخ ارسال : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 16:53
کد مطلب : 5036
بازدید : 474 views
دیدگاه های مطلب "تصمیم وزارت علوم برای بازگشایی دانشگاه ها چه شد؟"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021