سه شنبه , ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

13931226000497_PhotoA

رئیس دانشگاه پیام نور استان بوشهر گفت: در جهت ارتقا کیفیت دانشگاه پیام نور، در سال آینده ۱۵ عضو هیئت علمی در رشته‌های مختلف جذب خواهیم کرد.

اسحاق جلالیان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سالی که گذشت این دانشگاه توانست با همت و تلاش کارکنان، اعضای هیئت علمی و دانشجویان گام‌های موثر و بلندی جهت پیشبرد اهداف اصلی دانشگاه در زمینه تسهیل علم آموزی، بهبود فرایندهای آموزشی، پژوهشی، رضایت دانشجویان و تنوع بخشی به درآمدها و مدیریت هزینه‌ها بردارد.

وی ادامه داد: جذب اعتبارات عمرانی، افزایش فضای ورزشی و رفاهی، تفاهم‌نامه‌های پژوهشی و فرهنگی توسعه زیرساخت‌های اینترنتی و فناوری اطلاعات از جمله تلاش‌های این دانشگاه در جهت توسعه کیفی بوده است.

رئیس دانشگاه پیام نور استان بوشهر در همین خصوص تشریح کرد: در زمینه آموزش و تسهیل علم‌آموزی این دانشگاه توانست به عنوان یکی از قطب‌های آموزش الکترونیک معرفی شود و زیرساخت‌های این مهم را با ارتقا دسترسی به اینترنت پرسرعت و راه‌اندازی فیبرنوری فراهم کند و برگزاری کارگاه‌های آموزش الکترونیک ویژه اعضای هیئت علمی از دیگر اقدامات در این زمینه بوده است.

وی همچنین از برگزاری جلسات شورای راهبردی آموزش برای بررسی مسایل کلان آموزشی این دانشگاه خبر داد و افزود: مصوبات این شورا تاثیر فراوانی برای افزایش رضایت‌مندی دانشجویان و اساتید حل مشکلات موجود دانشگاه داشته است.

رئیس دانشگاه پیام نور استان بوشهر در خصوص مسائل مالی و افزایش درآمدهای دانشگاه نیز اظهار داشت: در سال جاری دانشگاه پیام نور استان بوشهر موفق شده در حوزه مالی مبلغ ۲۸ میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری و مبلغ هفت میلیارد ریال از محل اعتبارات دو درصد نفت و گاز برای تکمیل و تجهیز دانشگاه‌های پیام نور مرکز بین‌المللی عسلویه و مرکز کنگان جذب کند.

وی ادامه داد: همچنین مراحل نهایی جذب اعتبار حدود بیست میلیارد ریال از محل اعتبارات دو درصد نفت و گاز جهت تکمیل و تجهیز سایر مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان بوشهر در حال طی شدن است.

جلالیان با تاکید براینکه افزایش رضایت دانشجویان از اهداف مهم این دانشگاه است، توضیح داد: جهت دست یافتن به این مهم در سال گذشته دو سالن ورزشی چند منظوره افتتاح شد و در سال ۹۳ نیز مراحل ساخت سه سوله ورزش دیگر، دو سلف سرویس و دو ساختمان آموزشی، در حال اجرا است که جمعا بیش از هشتاد درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان بوشهر گفت: همچنین با انعقاد تفاهم‌نامه‌ای که با اداره کل میراث فرهنگی صورت گرفته است بهره‌برداری از دو عمارت «کمندی» و «زنده پی» در بافت تاریخی بندر بوشهر که در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده­اند برای توسعه رشته­ معماری و سایر رشته­‌های مرتبط به این دانشگاه واگذار شده است که ارزش ریالی دو عمارت مذکور در حدود ۱۰۰ میلیارد ریال است.

جلالیان همچنین با تاکید براینکه مسائل پژوهشی و حمایت از طرح پژوهشی اساتید و دانشجویان از اهمیت فراوانی برخوردار است، گفت: با پیگیری‌هایی که از طرف مدیران ستادی دانشگاه پیام نور استان بوشهر انجام گرفت تفاهم‌­نامه همکاری بین دانشگاه پیام نور کشور و منطقه اقتصادی انرژی پارس منعقد شد که این تفاهم‌نامه در دو حوزه آموزشی، پژوهشی و در دو سطح دانشجویی و اساتید منعقد شده است و حمایت‌های وسیعی از پایان نامه‌های دانشجویی و پروژه‌های تحقیقاتی استادان در پی خواهد داشت.

وی همچنین از امضا سه تفاهم نامه دیگر با ادارات استاندارد، شرکت آب استان و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای حمایت از طرح‌های پژوهشی اساتید و دانشجویان خبر داد.

رئیس دانشگاه پیام نور استان بوشهر خاطر‌نشان کرد: در سال آینده دانشگاه پیام نور استان بوشهر برنامه‌های مدونی در زمینه مختلف در جهت ارتقا کیفیت دانشگاه دارد که از جمله آنها می‌توان به جذب پانزده عضو هیئت علمی در رشته‌های مختلف، افزایش فضای فیزیکی برای توسعه فضای آموزشی آزمایشگاهی و ورزشی و رفاهی، توسعه زیرساخت‌های اینترنتی، تنوع در جذب درآمدها، افزایش رفاه نیروی انسانی به‌خصوص تبدیل وضعیت نیروها دارد.

وی در پایان تاکید کرد: با توجه به اینکه دانشگاه پیام نور نقش ویژه‌ای در جهت توسعه آموزش عالی در کشور داشته است نیاز به معرفی هر چه بیشتر دانشگاه به جامعه و اطلاع‌رسانی در خصوص دستاوردهای آن وجود دارد که تلاش خواهیم کرد به نحو شایسته‌ای این موضوع محقق شود.


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ ساعت 10:32
کد مطلب : 1384
بازدید : 1,411 views
دیدگاه های مطلب "۱۵ عضو جدید هیئت علمی در دانشگاه پیام نور بوشهر جذب می‌شوند"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مریم دهقانی

سلام ممنون بابت سایت خودتون.برای ثبت نام در این فراخوان (برای استاد دانشگاه)چه مراحلی را باید طی کنیم؟و آیا پذیرش بومی هست؟





کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021