دوشنبه , ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

 افزایش مبلغ یارانه بن کارت نمایشگاه کتاب ویژه دانشجویان

معاون فرهنگی و اجرایی بیست ‌و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از افزایش مبلغ یارانه کتاب ویژه دانشجویان خبر داد
معاون فرهنگی و اجرایی بیست‌ و هفتمین نمایشگاه بین‌ المللی کتاب تهران درباره پرداخت یارانه خرید کتاب به دانشجویان برای خرید از نمایشگاه بیست ‌و هفتم گفت: بنا بر نتیجه جلسات معاونت فرهنگی وزارت ارشاد و بانک عامل مقرر شده است امسال نیز به دانشجویان یارانه خرید کتاب تعلق بگیرد که میزان این یارانه نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.
او عنوان کرد سال گذشته مبلغ یارانه دانشجویی خرید کتاب از نمایشگاه ۲۵ هزار تومان بود که امسال به ۳۰ هزار تومان افزایش یافته است.
اللهیاری افزود: امسال مبلغ بن‌ کارت ‌نمایشگاه کتاب ۶۰ هزار تومان است که نصف آن را معاونت فرهنگی تقبل کرده است و نصف دیگر را دانشجو باید پرداخت کند و در روزهای آینده نیز فراخوان ثبت نام دانشجویان برای دریافت این بن‌کارت‌ها اعلام می‌شود.
بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب از ۱۰ تا ۲۰ اردیبهشت ۹۳ در مصلای امام خمینی تهران برگزار می شود لازم به ذکر است در صورت آغاز ثبت نام بن کارت های نمایشگاه کتاب از طریق همین سایت نیز اطلاع رسانی انجام خواهد شد.
تکمیلی : زمان ثبت نام از تاریخ ۲۷ فروردین ۹۳ تا قبل از برگزاری نمایشگاه و از طریق سامانه ثبت نام کارت الکترونیکی یارانه‌ای کتاب به آدرس Tibf.net است. همچنین زمان توزیع کارت از تاریخ ۷ اردیبهشت ۹۳ تا پایان نمایشگاه است.


مطالب مرتبط


برچسب ها

,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 12:59
کد مطلب : 65
بازدید : 1,084 views
دیدگاه های مطلب "افزایش مبلغ یارانه بن کارت نمایشگاه کتاب ویژه دانشجویان"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021