جمعه , ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

13920406153752833758023

خبرگزاری شبستان: نشست بصیرتی به مناسبت دهه مبارک فجر با حضور دانشجویان در دانشگاه پیام نور واحد ماهنشان برگزار شد.

این نشست با حضور جمعی از اساتید بسیجی دانشگاه ها و حوزه های علمیه، دانشجویان و طلاب شهرستان ماهنشان برگزار شد.

در این نشست که با موضوع جنگ نرم و جریان شناسی گروه های تکفیری برگزار شد، رئیس دانشگاه پیام نور واحد ماهنشان ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، اظهار داشت: دشمن با توجه به شکست خود در جنگ های تحمیلی و عملیات های تروریستی در قبال ایران، به حربه جنگ نرم روی آورده است.

سعید احمدی همچنین به ضرورت آگاه سازی اساتید و دانشجویان به عنوان فرماندهان و افسران جنگ نرم اشاره کرد.

در ادامه برنامه، معاون سیاسی نهاد رهبری سپاه استان زنجان با اشاره به ریشه های اسلام هراسی در غرب تصریح کرد: دلایل اسلام هراسی در غرب به جنگ های صلیبی، عصر رنسانس، قدرت گرفتن اروپا و متزلزل شدن امپراتوری عثمانی مرتبط است.

یارمحمدی راه های اسلام هراسی غرب را استفاده از غول رسانه ای، جنگ روانی بر پایه ۱۱ سپتامبر، القای ترس نسبت به جمهوری اسلامی و نشان دادن چهره نادرست و خشن از اسلام دانست.

وی ادامه داد: یکی از راه های خشن نشان دادن اسلام، تشکیل گروه های تکفیری از سوی غرب و بویژه آمریکا است و به همین منظور با تقویت جریان وهابیت در عربستان و سپس القاعده و طالبان در افغانستان، زمینه وقوع ۱۱ سپتامبر و حمله به افغانستان را فراهم کردند.

معاون سیاسی نهاد رهبری سپاه استان زنجان اضافه کرد: این جریان به سوریه و عراق تغییر مکان داده و گروه های تکفیری مثل جبهه النصره و داعش شکل گرفت و امروز این گروه ها با جنایات هولناک مسیر اسلام هراسی غرب را هموارتر می کنند.

در پایان این نشست بصیرتی، دانشجویان و اساتید حاضر در جلسه سوالات مختلفی در خصوص حوادث منطقه و جهان اسلام مطرح و معاون سیاسی نهاد رهبری سپاه استان زنجان پاسخ داد.


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 10:19
کد مطلب : 1240
بازدید : 697 views
دیدگاه های مطلب "برگزاری نشست بصیرتی در دانشگاه پیام نور ماهنشان"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021