شنبه , ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

13920406153752833758023

رئیس دانشگاه پیام‌نور قوچان گفت: تهاجم فرهنگی امروز دشمن بیشتر متوجه دانش‌آموزان و آموزش و پرورش بوده که می‌توان از پتانسیل دانشگاه‌ها در زمینه پژوهشی، کارگاهی و جلسات پرسش و پاسخ استفاده کرد.

حجت‌الاسلام محمد احمدی ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش قوچان در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش این شهرستان گفت: کار مشورتی و گروهی بسیار مفید بوده و برخی مشکلات زیاد در آموزش و پرورش مربوط به ما نبوده؛ بلکه دارای یک متغیر ثابت و کشوری است.

وی با بیان این موضوع که در سایه تعامل و کارشناسی درست می‌توان مشکلات را به حداقل رساند، افزود: متأسفانه امروز هر ارگان و نهادی برای خود تعدادی خیر جمع‌آوری کرده که می‌توان با تشکیل شورای هماهنگی خیرین در این شهرستان از حالت جزیره‌ای خارج شد.

احمدی تأکید کرد: باید رضایت‌مندی مردم را مدنظر قرار داده و با درنظر گرفتن پتانسیل‌های شهری استفاده‌ای هدفمند از خیرین صورت بگیرد.

وی ادامه داد: امروزه زمین‌هایی به آموزش و پرورش قوچان اهدا شده که بلااستفاده مانده‌اند درصورتی که می‌توان با یک برنامه‌ریزی درست سالن ورزشی یا مکان‌های مورد نیاز فرهنگی برای استفاده همه مردم در آن ایجاد کرد.

رئیس دانشگاه پیام‌نور قوچان خاطرنشان کرد: تهاجم فرهنگی امروز دشمن بیشتر متوجه دانش‌آموزان و آموزش و پرورش بوده که می‌توان از پتانسیل دانشگاه‌ها در زمینه پژوهشی، کارگاهی و جلسات پرسش و پاسخ استفاده کرد.

منبع:خبرگزاری دانشجو


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 16:56
کد مطلب : 1342
بازدید : 777 views
دیدگاه های مطلب "پتانسیل دانشگاه‌ها در عرصه مقابله با تهاجم فرهنگی مورد توجه قرار گیرد"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021