جمعه , ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

742369

رئیس دانشگاه پیام نور استان سیستان و بلوچستان گفت: اقدامات اولیه برای افتتاح مرکز بین الملی چابهار صورت گرفته و امیدواریم بتوانیم با حمایت مسئولان مربوطه این مرکز را راه اندازی کنیم.

دکتر عیسی پیری با عنوان اینکه مصرانه پیگیر راه اندازی مرکز بین المللی چابهار برای جذب دانشجویان کشورهای تابعه هستیم،گفت: سیستان و بلوچستان تنها استانی است که از حیث راه های چهارگانه هوایی،‌آبی،‌ آسفالت و ریلی، ایران را به کشورهای دیگر متصل می کند.

وی با اشاره به اینکه استان سیستان و بلوچستان پل ارتباطی ایران با کشور هایی است که از حیث فرهنگی و علمی تحت تاثیر تمدن ایران اسلامی هستند، اظهار داشت: آشنا کردن نسل جوان این کشورها با الگوی نوین تمدن سازی اسلامی می تواند نقش پررنگی در صدور فرهنگ ایرانی در منطقه داشته باشد.

رئیس دانشگاه پیام نور استان سیستان و بلوچستان افزود: اقدامات اولیه برای افتتاح مرکز بین الملی چابهار صورت گرفته ، امیدواریم بتوانیم با حمایت مسئولان مربوطه این مرکز را راه اندازی کنیم.

منبع:خبرگزاری مهر

 


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 9:49
کد مطلب : 1373
بازدید : 887 views
دیدگاه های مطلب "راه اندازی مرکز چابهار پیام نور برای جذب دانشجویان کشورهای تابعه"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021