جمعه , ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

همایش Start up weekend (استارت آپ ویکند) در دانشگاه پیام نور مرکز نیشابور

رویداد Start up weekend ایده تا اجرا با همکاری دانشگاه پیام نور نیشابور پارک علم و فن‌آوری استان خراسان رضوی و کانون کارآفرینی ایران و جمعی از دانشگاه‌های شهرستان و با حضور نماینده جهانی استارت آپ ویکند برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، مهندس آرش ماهر نماینده جهانی استارت آپ ویکند برگزاری این رویداد را تحولی شگرف و سکویی برای اجرای شدن ایده‌های جوانان این مرزوبوم و انتقال دانش به صنعت و همچنین رونق بازار کسب‌وکار اعلام کردند.

استارتاپ ویکند یک رویداد آموزشی-تجربی (Experiential Education) در سراسر دنیاست که در ۳ روز متوالی (در انتهای هفته) برگزار گردید در این برنامه شرکت‌کنندگان پرانگیزه‌ای شامل برنامه نویسان، مدیران تجاری، بازاریاب‌ها و طراحان گرافیک گرد هم آمدند و در طی ۵۴ ساعت ایده‌هایشان را مطرح نموده، گروه تشکیل داده و هر گروه ایده‌ای خود را اجرا کرد.

لازم به ذکر است از بین ۵۰ ایده مطرح‌شده، ۱۰ ایده با نظرسنجی شرکت‌کنندگان به‌عنوان ایده‌های برتر انتخاب گردید که دو ایده نیمه پنهان از خانم شقایق پیرانی با موضوع روان‌شناختی و رایانه ایده آل از دانشجو هاشم فاضلی با قابلیت تشخیص ارتقا و پیشنهاد سیستم‌های جدید از دانشجویان پیام نور مرکز نیشابور جزء ده اثر برتر شناخته شدند. در این دوره از برگزاری این رویداد شرکت‌کنندگان ایده خود را با مشارکت تیمی و تقسیم‌بندی کار به اجرا درمی‌آوردند. همچنین مربیان مطرح استانی و کشوری در کنار تیم‌ها در این خصوص راهنمایی و مشاوره‌های لازم را ارائه می‌دادند.

در پایان برای شرکت‌کنندگان این دوره یک گواهی بین‌المللی صادر گردید.


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 14:06
کد مطلب : 1482
بازدید : 942 views
دیدگاه های مطلب "همایش Start up weekend (استارت آپ ویکند) در دانشگاه پیام نور مرکز نیشابور"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021