یکشنبه , ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

بار دیگر پیام نور تعطیل خواهد شد!

دانشگاه پیام نور از مجموعه های دانشگاهی خصوصی ایران به شمار می رود و تعداد زیادی دانشجو هر ساله به این دانشگاه مراجعه کرده و ثبت نام می کنند. دانشگاه پیام نور در رشته های گوناگون دانشجو می پذیرد و بسیاری از رشته های آن بدون آزمون و صرفا با سابقه ی تحصیلی است. حال در اخبار جدید منتشر شده از سوی این دانشگاه خبر و ابلاغیه ای بر مبنی تعطیلی این دانشگاه در یک بازه ی زمانی مشخص به شکل همگانی اعلام و ابلاغ شده است که در ادامه ی این مطلب شاهد حواشی و متن اخبار مربوط به این تعطیلات صورت گرفته و تاریخ بازه ی زمانی این خبر اعلام شده را مشاهده خواهید کرد.

دانشگاه فراگیر گیام نور بر اساس اخباری که برای این تعطیلات اعلام کرده است با تاریخ از پیش تعیین شده و درج شده در این ابلاغیه یک بار دیگر تعطیل می شود و این تعطیلات جزو تعطیلات تابستانی دانشگاه  پیام نور محسوب می شود. در ادامه متن مربوط به این ابلاغیه و جزئیات را مشاهده خواهید کرد. براساس آنچه که دانشگاه پیام نور اعلام کرده و اطلاعیه درج کرده است از روز شنبه ۲۲ تیر ماه ۹۸ تعطیل و بازگشایی آن از روز شنبه  ۱۲ مرداد ماه ۹۸ خواهد بود.

با توجه به آنکه پنجشنبه و جمعه روز کاری نیست پس عملا دانشگاه پیام نور از فردا تعطیل است و تعطیلات تابستانه ی این دانشگاه شروع شده است و روز شنبه ۲۲ تیر روز کاری پیام نور نیست .

تعطیلات تابستانه دانشگاه پیام نور در حالی شروع شده است که دانشجویان در اوج ثبت نام و انتخاب واحد ترم تابستان ۹۸ می باشند و همچنین تعطیلات تابستانه در بازه زمانی معرفی به استاد نیز قرار دارد . این تعطیلات پیام نور مصادف با انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد و همچنین احتمالا کارشناسی سال ۹۸ نیز خواهد بود .

منبع: سایت دانشگاه پیام نور


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , , , , , , , , , , , ,


نویسنده : مستانه میرزایی کلیشمی
تاریخ ارسال : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 13:52
کد مطلب : 4675
بازدید : 451 views
دیدگاه های مطلب "بار دیگر پیام نور تعطیل خواهد شد!"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021