شنبه , ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

مدیر مرکز چاپ و انتشارات دانشگاه پیام نور

مرکز چاپ و انتشارات دانشگاه پیام‌نور با ارائه بیش از ۲۱۰۰ عنوان کتاب و معرفی ۱۷۰ عنوان کتاب چاپ اول در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور دارد.

به گزارش اداره روابط عمومی دانشگاه پیام‌نور، سیدصالح واحدی مدیر مرکز چاپ و انتشارات دانشگاه با اعلام خبر فوق و با اشاره به فعالیت این مرکز در تامین کتب مورد نیاز بیش از هفتصدهزار دانشجوی این دانشگاه، تعداد کتب تولیدی این مرکز طی ۲۷ سال گذشته را بیش از چهل میلیون نسخه اعلام کرد و افزود: با توجه به کتاب محور بودن آموزش در دانشگاه پیام‌نور که دارنده رتبه یک کیفیت آموزش در بین دانشگاه‌های کشور به تأیید پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) می‌باشد، مرکز انتشارات کتابهای تولیدی خود رادر راستای اهداف َآموزشی دانشگاه در ۵۰۰ نمایندگی در سراسر کشور عرضه می‌نماید که دانشجویان شاغل به تحصیل در ۴۹۵ واحد و مرکز آموزشی این دانشگاه در سراسر کشور بتوانند به سهولت به کتب مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند و حضور در نمایشگاه و عرضه کتاب با تخفیف ویژه نیز در راستای خدمت‌رسانی به دانشجویان  است.
وی با اشاره به اهداف مرکز انتشارات دانشگاه پیام نور گفت: از آنجا که دانشگاه پیام نور دانشگاهی کتاب محور است و همچنین کتب تالیفی منتشر شده در انتشارات دانشگاه پیام‌نور بعضاً در دیگر دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی نیز به عنوان منبع درسی معرفی می‌شود، مرکز انتشارات دانشگاه پاسخگویی به موقع و مطلوب به نیاز این دانشجویان و همچنین مخاطبانی که به مطالعه بیش از ۲۱۰۰ عنوان کتاب تولیدی دانشگاه تمایل دارند را جزو اهداف مهم خود می داند.

واحدی افزود: در سال جاری علاوه بر حضور در نمایشگاه و تقویت واحدهای توزیع کتاب در سراسر کشور، برخی خدمات دیگر نظیر ارسال پستی کتاب به متقاضیان و همچنین فروش کتاب دیجیتال به دانشجویان دانشگاه و سایر علاقمندان در دستور کار قرار دارد.

وی ابراز امیدواری کرد که بتوانیم با چاپ کتب غنی و پرمحتوا روز به روز شاهد روند رشد، بالندگی و ارتقای دانشگاه پیام نور باشیم و جایگاه این دانشگاه را به عنوان رتبه برتر کیفیت آموزش در بین دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی حفظ کنیم.

گفتنی است، غرفه مرکز انتشارات دانشگاه پیام‌نور در محل نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران سالن B18 ناشران دانشگاهی قرار دارد و دانشجویان عزیز می توانند با حضور در این غرفه کتب مورد نیاز خود را تهیه نمایند.


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 12:42
کد مطلب : 1508
بازدید : 2,245 views
دیدگاه های مطلب "مدیر مرکز چاپ و انتشارات دانشگاه پیام نور"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فاطمه طهماسبی

با سلام و احترام بنده استاد حق التدریس دانشگاه پیام نور هستم /علاقه مندم کتابی در انتشارات پیام نور به چاپ
برسانم/لطفا بنده را راهنمایی بفرمایید/باسپاس





کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021