جمعه , ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

اولین جلسه هیات اجرایی جذب دانشگاه با حضور دکتر رضوان طلب برگزار شد

دکتر سرلک با عنوان اینکه هیات جذب رکن مهم هر دانشگاه محسوب می شود، از ترکیب دوره جدید اعضای هیات اجرایی جذب دانشگاه خبر داد و گفت: امید است دانشگاه در دوره جدید بتواند خلاءهای موجود را با شیوه های کاملا قانونی مرتفع نماید.

رئیس دانشگاه پیام نور در این جلسه ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان اظهار داشت: تصمیم گیری در هیات جذب از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار است و باید به آن توجه و عنایت ویژه داشت.

وی در ادامه اظهار امیدواری کرد که با توجه به تمهیدات اندیشیده شده بتوانیم هر چه سریعتر پرونده های موجود را تعیین تکلیف نماییم.

دکتر رضوان طلب رئیس هیات مرکزی جذب وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری نیز در این جلسه تقارن شروع ماه مبارک رمضان و دوره جدید هیات اجرایی جذب دانشگاه را به فال نیک گرفت و گفت: امید است که قلم، فکر و اندیشه ما در مسیر هدایت خداوند متعال قرار گیرد.

وی با عنوان اینکه هیات های جذب در سه طبقه قرار می گیرد، اظهار داشت: از آنجا که کرسی هیات علمی در دانشگاه دارای جایگاه بسیار ویژه ای است، باید به آن توجه ویژه داشت و هیات مرکزی جذب وزارت علوم نیز در خصوص رسیدگی و پاسخگویی به پرونده های مصوب جذب اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور حداکثر تا یکماه اعلام آمادگی می نماید.

به علاوه در این جلسه موارد مهم و موجود در دستور کار هیات اجرایی جذب، مطرح و تصمیم گیری شد.


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 8:13
کد مطلب : 1586
بازدید : 521 views
دیدگاه های مطلب "اولین جلسه هیات اجرایی جذب دانشگاه با حضور دکتر رضوان طلب"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021