جمعه , ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

خیرین، ارزشمند ترین پشتوانه های دانشگاه پیام نور هستندمعاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نورضمن قدردانی از تلاش فراوان خیرانی که در پیشرفت و توسعه ساختمان دانشگاه پیام نور مرکز دماوند در آبعلی نقش به‌سزایی داشتند، گفت: حضور و مشارکت خیرین در کنار مسئولان همواره به عنوان پشتوانه و بال پرواز دانشگاه برای صعود به قله‌های پیشرفت است.
دکتر حسنی در نشست مشترک با شهردار و اعضای شورای شهر آبعلی تاکید کرد: این دانشگاه ضمن شکرگزاری این نعمت ارزشمند، هرگونه مشارکت خیرین در رشد و اعتلای بیشتر دانشگاه پیام نور که گامی در جهت بالندگی جوانان و تعالی کشور است، ارج می نهد.
وی افزود: امروز دانشگاه پیام نور با شعار « آموزش برای همه، همه‌جا و همه وقت »و کیفیت بخشی در راستای ارائه خدمات علمی, آموزشی و فرهنگی اهتمام می ورزد.
معاون اداری، مالی و عمرانی با عنوان اینکه دانشگاه پیام نور در این زمینه، توانسته با کمترین هزینه ممکن در کشور باعث جلب توجه و رضایت‌مندی دانشجویان شود، تصریح کرد: نتیجه و خروجی این بستر مناسب علمی فرهنگی در کشور را می‌توان در آمار بالای پذیرفته‌شدگان مقطع کارشناسی ارشد و مقاطع بالای تحصیلات تکمیلی این دانشگاه مشاهده کرد.
دکتر حسنی کسب مقام‌های گوناگون علمی و فرهنگی در المپیادها، برگزاری همایش‌ها و جشنواره‌های علمی ملی و بین‌المللی، کسب مقام‌های متنوع و متعدد در زمینه ورزشی در سطح کشور و جهان و حضور دانشجویان و استادان در عرصه‌های علمی و فرهنگی داخلی و خارجی، توسعه و گسترش فضاهای علمی آموزشی و تجهیز مراکز و واحدهای به امکانات پیشرفته روز را از افتخارات دانشگاه پیام نور دانست.
وی ادامه داد: تسهیل در امر آموزش و ارائه خدمات آموزشی، توسعه نشریات، وب‌سایت‌ها و سامانه‌های علمی، آموزشی و فرهنگی، راه‌اندازی و گسترش مراکز رشد و ارتباط با صنعت و کارآفرینی و پژوهشگاه‌ها و مراکز علمی و تحقیقاتی از توفیقات دیگری است که به لطف خداوند متعال و زحمت و تلاش‌های مسئولان، دانشجویان، استادان و کارکنان در سال‌های اخیر در دانشگاه پیام نور به دست آمده است.
معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور بیان کرد: تمام این افتخارات از پویایی، شکوفایی و چشم‌انداز روشن و نویدبخش این دانشگاه در مسیر رشد و پیشرفت آموزش عالی کشور حکایت دارد.
وی با عنوان اینکه در بخش رفاهی نیز برای کارکنان این دانشگاه برنامه‌ریزی و اهداف خاصی پیش‌بینی شده است، ارتقای سطح بیمه تکمیلی و ارائه آن در دو بسته خدماتی با امکانات خاص، انعقاد قرارداد با مجتمع‌های فرهنگی، زیارتی و سیاحتی سراسر کشور همچون اقامتگاه مناسب در مشهد مقدس، توجه ویژه به بحث ورزش و سلامت و برنامه‌ریزی در مراکز و واحدها برای این منظور و برگزاری مسابقات ورزشی در رشته‌های مختلف را از دیگر از برنامه های دانشگاه برای کارکنان دانست.
گفتنی است، دکتر فیصل حسنی معاون اداری, مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور به همراه فرماندار شهرستان دماوند و رییس دانشگاه پیام نور استان تهران از پروژه های عمرانی دانشگاه پیام نور مرکز دماوند بازدید کرد.
دکتر علی جمشیدی رییس دانشگاه پیام نور استان تهران نیز در این دیدار به امتیازات دانشگاه پیام نور مرکز دماوند از لحاظ موقعیت مکانی و واقع شدن در مسیر اصلی مرکز به شمال کشور وقابلیت تبدیل شدن به قطب دانشگاهی استان تهران اشاره و اظهار امیدواری کرد در آینده نزدیک شاهد پیشرفتهای علمی آموزشی و ارتقای رشته های تحصیلات تکمیلی دراین مرکز و همچنین توسعه عمرانی، آن باشیم.


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 18:03
کد مطلب : 1800
بازدید : 509 views
دیدگاه های مطلب "خیرین، ارزشمند ترین پشتوانه های دانشگاه پیام نور هستند"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021