جمعه , ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

المان دانشگاه پیام نور و مفاخر کُرد در سنندج رونمایی شد

طی مراسمی با حضور جمعی از مسؤلان استانی و شهرستانی از المان دانشگاه پیام نور و تصاویر مفاخر و چهره های فرهنگی کردستان و محوطه سازی در دانشگاه پیام نور سنندج رونمایی بعمل آمد

در این مراسم که به مناسبت هفته دولت با حضور جمعی از مسؤلان استانی و شهرستانی از جمله دکتر بهرام نصراللهی زاده مدیر رئیس سازمان سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان، دکتر اسکندر مرادی رئیس دانشگاه پیام نور کردستان، دکتر سیدغریب سجادی رئیس شورای اسلامی شهر سنندج، دکتر منوچهر فخری شهردار سنندج و جمعی از اساتید دانشگاهی و هنرمندان کردستانی صورت گرفت، از المان جدید دانشگاه پیام نور سنندج، مبلمان و محوطه سازی، و تصاویر مفاخر و چهره های فرهنگی کُرد در حیاط دانشگاه مرکزی سنندج رونمایی بعمل آمد.

در این آئین رئیس دانشگاه پیام نور کردستان با بیان اینکه امروز طرح فرهنگی و خدماتی فاز اول دانشگاه که شامل: المان، تصاویر چهره های فرهنگی و ادبی کردستان، پارکینگ و آب نما رونمایی می شود.

دکتر اسکندر مرادی اعتبار این چند طرح فرهنگی همراه با محوطه سازی، پارکینگ و … را حدود ۴۰۰ میلیون تومان عنوان کرد و افزود: سعی داریم این موارد را نیز در فاز دوم مورد توجه قرار داده و برنامه ها و طرح های فرهنگی و خدماتی بیشتری با توجه به فرهنگ منطقه اجرایی کنیم.

رئیس دانشگاه پیام نور کردستان با بیان اینکه المان دانشگاه پیام نور طرحی برگرفته از کتاب و قلم و نگاه و توجه این دانشگاه به علم و دانش  و فرهنگ است گفت: تصاویر چهره های ماندگار و فرهنگی کُردستان مانند، ماموستا هه ژار، ماموستا قانع، مولوی کرد، مستوره اردلان و محمد قاضی در حیاط دانشگاه و بر روی ساختمان ورودی توسط نقاش و هنرمند سنندجی جبار مرادی ثبت شده است.

دکتر مرادی استان کردستان یکی از استان های غنی کشور از لحاظ هنر، فرهنگ و آداب و رسوم ایرانی اسلامی عنوان کرد و گفت: با توجه به غنای ادبی و فرهنگی این دیار و تاکیدات و نگاه ارزشمند مقام معظم رهبری به فرهنگ و هنر کردستان این دانشگاه تلاش و توجه خود را به این مهم در برنامه های مختلفی در دستور کار قرار داد و می دهد و ثبت تصاویر مفاخر کردستان که مفاخر و چهره های بزرگ ایران نیز هستند در این راستا می باشد.


مطالب مرتبط


برچسب ها

, ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 7:06
کد مطلب : 2065
بازدید : 211 views
دیدگاه های مطلب "المان دانشگاه پیام نور و مفاخر کُرد در سنندج رونمایی شد"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021