جمعه , ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

آمادگی بسیج اساتید پیام نور برای دفاع از مردم فلسطین

دکترعلیرضا پارسا مسئول بسیج اساتید دانشگاه پیام نور با عنوان اینکه مسئله فلسطین، اختصاص به یک کشور و ملت ندارد و دغدغه همه امت اسلامی است، برضرورت تداوم مقاومت ومبارزه با رژیم جنایتکار و کودک کش اسرائیل تاکید کرد و با یادآوری دیدگاه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در مورد مسئله فلسطین و ضرورت دفاع از مردم مظلوم در برابر اشغالگران صهیونیست، آمادگی همه جانبه اساتید بسیجی را دردفاع از کیان فلسطین اعلام کرد.
دکتر پارسا؛ رئیس بسیج اساتید دانشگاه پیام نور در دیداربا نماینده مقاومت اسلامی حماس که به مناسبت گرامیداشت شهدای انتفاضه جدید مردم فلسطین درراهپیمایی حق بازگشت انجام شد، گفت: آنچه باعث زنده نگه داشتن مسئله فلسطین بوده وهست تداوم مبارزه و مقاومت است و این دو مهم همراه توکل به خداوند و بیداری و همراهی همه امت اسلامی نهایتاً منجربه نابودی اسراییل خواهدشد وهمچنانکه مقام معظم رهبری فرمودند این رژیم پلید ۲۵سال آینده رانخواهددید وانشالله به زودی در قدس نماز وحدت بخش را اقامه خواهیم کرد.
در ادامه این دیدار، دکتر قدومی در خصوص حمله اسراییل به شهروندان فلسطینی گفت: درست است که اسراییل در طی سه روز گذشته ۲۰ تن از شهروندان فلسطینی را شهید کرد و بیش از ۳ هزار نفر را مجروح و زخمی نمود ولی ما سرنوشتمان چنین رقم خورده و چون صاحب حق هستیم چاره ای جز ایستادگی نداریم و انشاالله به یاری خداوند به پیروزی و هدف نهایی می رسیم.
وی همچنین در دیداری که به مناسبت مبعث رسول اکرم با مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری داشت تاکید مقام معظم رهبری را در رویارویی با طاغوت عنوان کرد و ادامه داد: از نشانه های مومن این است که رودرو و مقابل طاغوت بایستد و این گونه نباشد که یک مومن در مسجد یا حسینیه بنشیند و منظر بارش پیروزی از آسمان باشد.
نماینده مقاومت اسلامی حماس یادآور شد: ایران ۴۰ سال است که تحریم شده و اگر نگاهی گذرا به این روند و توسعه ۴۰ ساله داشته باشیم، می بینیم که علی رغم این تحریم ها شاهد پیشرفت و تحول شگفت انگیزی چه در زمینه علمی، اقتصادی، پزشکی، بوده ایم و لذا شاهد پیشرفت و تحول در فلسطین نیز خواهیم بود، چرا که فلسطین کارش را با سنگ آغاز کرد و امروز به لطف خداوند موشک و هواپیمای بدون سرنشین داریم.
قدومی در مورد فرمایش مقام معظم رهبری که در ۲۵ سال آینده چیزی به نام اسراییل وجود نخواهد داشت اظهار کرد: این پیام مستلزم کار بیشتر از جانب ما بوده و امانتی بر گردن ماست که انشاالله بتوانیم این امانت را به درستی به سرانجام برسانیم، همچنین پیام ما برای تجاوزگران این است که ما ناتوان و زبون و ضعیف نیستیم، بلکه قدرت ما ایمان ماست.
وی در پایان خاطر نشان کرد: برای ما به عنوان یک فلسطینی هر گونه رابطه ای با رژیم صهیونیستی مذموم و نکوهیده است.
در پایان حجت الاسلام والمسلمین نبوی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور برضرورت تداوم مبارزه و مقاومت مردم فلسطین ولزوم همراهی همه مسلمانان و آزادگان از ملت مظلوم فلسطین تاکید کرد.


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , , , , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 13:04
کد مطلب : 3372
بازدید : 337 views
دیدگاه های مطلب "آمادگی بسیج اساتید پیام نور برای دفاع از مردم فلسطین"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021