جمعه , ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

برگزاری اولین همایش ملی اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی

اولین همایش ملی مدیریت ،اقتصاد و اقتصاد مقاومتی به همت دانشگاه پیام نور خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه:در این همایش ملی که با حضور استاندار ،معاونین ،نایب رئیس خانه صنعت و معدن ایران ،مدیران دستگاههای اجرایی ،صنعتگران ،پژوهشگران و اندیشه ورزان برگزار شد ،بیش از ۳۰۵ مقاله ازهفت محور اصلی در بخش ارائه شفاهی و پوستری مورد پذیرش نهایی قرار گرفت.

استاندار خراسان رضوی :ورود دانشگاه پیام نور در عرصه اقتصاد مقاومتی قابل تقدیر است.

دکتر رشیدیان با تقدیر از ورود دانشگاه پیام نور در عرصه اقتصاد مقاومتی افزود :بستر سازی به منظور تحقق اقتصاد مقاومتی باید هم در حوزه علمی و پژوهشی و مهمتر از آن در عرصه عملی تحقق یابد.

وی افزود :با تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی و تلاش مجموعه استان ،در چند سال اخیر پیشرفت های بسیار خوبی حاصل شده است که میتوان به رشد ۲۴ درصدی صادرات استان اشاره نمود .

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی :ارائه ۷۴۶ مقاله با محور اقتصاد مقاومتی ،نشان دهنده توجه جامعه علمی کشور است .

دکتر باستانی نماینده شهرستان تربت حیدریه و سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در این همایش افزود:حضور فعال جامعه دانشگاهی کشور و ارائه ۷۴۶ مقاله علمی با محور اقتصاد مقاومتی ،نشان دهنده توجه جامعه علمی کشور و دلگرم کننده است .و امیدواریم خروجی ملموس و عملی آن را در شتاب روز افزون کشور شاهد باشیم.

رئیس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی :درآمد زایی،صرفه جویی و اصل کیفیت و آموزش را سر لوحه کار قرار داده ایم .

محمد علی داوریار ،رئیس همایش نیز در ابتدای این جلسه افزود:به عنوان بزرگترین دانشگاه دولتی استان،در تلاشیم همانگونه که درآمد زایی ،کیفیت آموزشی و صرفه جویی به عنوان راهبردهای اصلی دانشگاه توسط ریاست عالیه و هیات رئیسه ،در سال ۹۷ تعیین شده است ،ما هم بتوانیم در سطح منطقه و استان به خوبی این موضوع را تحقق و پیاده سازی نماییم.

رئیس دانشگاه پیام نورخراسان رضوی افزود:در حوزه حمایت از کالای ایرانی و تحقق اقتصاد مقاومتی ،در انتهای سال گذشته و با هدف پیوند صنعت و دانشگاه ،همایش بین اامللی و اولین فن بازار گیاهان دارویی کشور را برگزار کردیم.به عنوان قطب علمی تاثیر گذار شرق کشور در کنار سایر مجموعه های دانشگاهی ،در تحقق شعار سال موفق باشیم.

شایان ذکر است در انتهای این همایش از ۱۶ مجموعه صنعتی فن آور تقدیر به عمل آمد.


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , , , , , , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 13:27
کد مطلب : 3437
بازدید : 293 views
دیدگاه های مطلب "برگزاری اولین همایش ملی اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021