جمعه , ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

688885

معاون دانشگاه پیام نور تأکید کرد
جوانگرایی؛ هدف دانشگاه پیام نور

معاون دانشگاه پیام نور کشور گفت: ما به دنبال استفاده از ظرفیت‌های جوانان در دانشگاه هستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، رضا حاجی‌حسینی بعد از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رییس دانشگاه پیام نور استان همدان در سالن شهید آوینی این دانشگاه اظهار کرد: به نظر می‌رسد دانشگاه به لحاظ گسترش کمی و کیفی شرایط مطلوبی ندارد که با این تغییر مدیریت به دنبال ایجاد شرایط مناسب در دانشگاه هستیم.

وی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور به یک خانواده بزرگ تبدیل شده گفت: اگر کیفیت افزایش نیابد قطعاً دانشگاه آسیب خواهد دید.

معاون حقوقی دانشگاه پیام نور تصریح کرد: دانشگاه به لحاظ مدیریتی استقلال خود را حفظ کرده و جابجایی‌های صورت گرفته با مصلحت‌اندیشی دانشگاه صورت می‌گیرد.

حاجی‌حسینی، انتخاب رییس دانشگاه پیام نور با اشاره به محورهای انتخاب رییس دانشگاه تصریح کرد: در انتخاب رییس دانشگاه عواملی چون رتبه، سابقه و مهمتر آنکه این فرد از درون دانشگاه پیام نور باشد مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی، توجه به جوانگرایی را از دیگر علت‌های تغییر ریاست دانشگاه‌های پیام نور بیان کرد و گفت: ما به دنبال استفاده از ظرفیت‌های جوان در دانشگاه هستیم.

معاون دانشگاه پیام نور کشور در پایان با اشاره به وجود بیش از ۳ هزار عضو هیئت علمی در دانشگاه‌های پیام نور در سطح کشور، بیان کرد: این ظرفیت مناسب در کیفیت علمی دانشگاه نیز اثرگذار بوده است.


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 14:45
کد مطلب : 953
بازدید : 446 views
دیدگاه های مطلب "جوانگرایی؛ هدف دانشگاه پیام نور"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021