جمعه , ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

81428809-6145366

رییس دانشگاه پیام نور گفت: این دانشگاه بعد از دو دهه فعالیت در حوزه توسعه کمی، با برنامه در پی توسعه کیفی است و در این زمینه اقدام های خوبی انجام شده است.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از روابط عمومی دانشگاه پیام نور فارس، ‘ابوالفضل فراهانی’ در بازدید از دانشگاه پیام نور واحد اوز لارستان فارس به عنوان بزرگترین دانشگاه خیرساز کشور افزود: دانشگاه پیام نور در زمینه تامین محتوای کتاب های درسی و محتوای الکترونیکی در یک سال اخیر بیش از سه سال گذشته فعالیت داشته است.

وی گفت: در ایجاد و تکمیل آزمایشگاه ها و فضاهای مورد نیاز فیزیکی در یک سال گذشته نیز نسبت به میانگین چهار سال گذشته شاهد رشد هستیم.

* موافقت دانشگاه پیام نور با تبدیل اوز به مرکز بین المللی

رییس دانشگاه پیام نور در بخش دیگری از سخنان خود گفت: موافق تبدیل دانشگاه پیام نور مرکز اوز به یک مرکز بین المللی آموزش عالی هستیم.

وی با اشاره به درخواست های هیات موسس دانشگاه پیام نور مرکز اوز در باره توسعه رشته های تحصیلی و بین المللی شدن این مرکز دانشگاهی افزود: توسعه رشته های تحصیلی در این مرکز به ویژه در مقطع کارشناسی ارشد با جدیت دنبال خواهد شد به نحوی که مراحل ایجاد چند رشته جدید انجام و پرونده آن برای اخذ مجوز به شورای گسترش وزارت علوم ارسال شده است.

فراهانی اضافه کرد: برای تبدیل دانشگاه پیام نور اوز به مرکز بین المللی نیز دانشگاه موافقت خود را اعلام کرده و پرونده آن در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مطرح شده است که امیدواریم پس از اخذ مجوزهای لازم، شاهد تبدیل این دانشگاه به مرکز بین المللی باشیم.

وی ادامه داد: در دانشگاه پیام نور اوز، کمک سازمان مرکزی دانشگاه بسیار کمتر از خیرین است که در این مورد باید حمایت بیشتری از سوی دانشگاه صورت گیرد تا بتوانیم خودمان را با خیرین این مرکز دانشگاهی همراه کنیم.

سرپرست دانشگاه پیام نور استان فارس نیز در این بازدید اظهار کرد: خیرین در دانشگاه پیام نور اوز به معنای واقعی سنگ تمام گذاشته اند. اگرچه افراد خیر و نیکوکار در مجموعه دانشگاه پیام نور وجود دارند اما کسانی که این قدر دلسوزانه تلاش کنند کمتر دیده شده است.

عبدالرسول قرائتی پیشنهاد کرد یک روز در سال به عنوان روز نکوداشت خیرین دانشگاه پیام نور نامگذاری و در آن روز از خیرین و نیکوکاران دانشگاه تجلیل شود.

جمشید جعفرپور نماینده مردم شهرستان های لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با بیان اینکه دانشگاه پیام نور زمینه علم آموزی را برای همه متقاضیان تحصیلات دانشگاهی فراهم کرده است، گفت: یکی از مزایای دانشگاه پیام نور این است که با شیوه آموزشی خود توانسته است بخش زیادی از علاقمندان به تحصیل در آموزش عالی را زیر پوشش قرار دهد.

در این نشست، بانی خیر دانشگاه و نماینده خیرین ، بخش هایی از فعالیت های ۲۰ ساله خیرین برای توسعه و پیشرفت دانشگاه پیام نور اوز را بیان کرد.

منصور فقیهی نژاد افزود: فعالیت های صورت گرفته در این دانشگاه، حاصل دو دهه همکاری هیات امنای دانشگاه با سازمان مرکزی و ستاد استانی دانشگاه پیام نور است که این همکاری زمینه مناسبی را برای تحصیل دانشجویان فراهم کرده است.

بخش اوز در ۴۰ کیلومتری شمال غرب لار و ۳۴۵ کیلومتری جنوب شیراز واقع شده است.


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 16:27
کد مطلب : 995
بازدید : 434 views
دیدگاه های مطلب "دانشگاه پیام نور در پی توسعه کیفی است"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021