دوشنبه , ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

دانشگاه پیام نور یکی از دانشگاه های معتبر است که در هر سال تحصیلی در دو ترم مهر و بهمن دانشجو می پذیرد. نحوه پدیرش دانشجو در این دانشگاه از دو طریق انجام می پذیرد. عده ای از دانش آموزان از طریق کنکور سراسری و پذیرش در ایت دانشگاه وارد آن می شوند و عده ای دیگر از شرایط پذیرش بدون کنکور استفاده می نمایند.

یکی از مواردی که سبب پذیرش بدون کنکور دانش آموزان در این دانشگاه می شود، استفاده دانش آموزان از سوابق تحصیلیشان است. بدین ترتیب دانش آموزان ممتاز می توانند بدون کنکور و تنها با استناد به سوابق تحصیلی به این ئانشگاه وارد شوند.

در صورت تمایل این دانش آموزان ممتاز می توانند برای ترم مهر یا بهمن ثبت نام نموده و از مزیت های دانشگاه پیام نور که برگزاری کلاس ها به صورت غیر حضوری است، بهره مند شوند.

با ما همراه باشید تا با شرایط این نوع ثبت نام و زمان اعلام نتایج آگاه شوید.

پذیرش دانشگاه پیام نور

دانشگاه های پیام نور ۲ بار در سال، برای ورودی مهر و بهمن سال ۱۴۰۱ بدون آزمون و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی می پذیرند. داوطلبان موظفند در مهلت مشخص و به شیوه تعیین شده از سوی سازمان سنجش ثبت نام خود را برای این دانشگاه ها انجام دهند. داوطلبانی که در این مهلت موفق به ثبت نام شده اند در انتظار اعلام نتایج پذیرش نهایی خود هستند.

در هر دوره از پذیرش بدون آزمون نیمسال اول مهر یا نیمسال دوم بهمن ماه، دانشگاه های پیام نور مدتی پس از اتمام زمان ثبت نام و انتخاب رشته بدون آزمون این دانشگاه نتایج اعلام می شود. لازم به ذکر است معمولا نحوه اعلام نتایج هر ورودی با شیوه ثبت نام آن دوره هماهنگ است.

با توجه به اهمیت اطلاع به موقع داوطلبان از اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه پیام نور مهر ۱۴۰۱ در ادامه این مقاله زمان و نحوه اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه پیام نور مهر ۱۴۰۱ را ارائه داده ایم.

زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه پیام نور مهر ۱۴۰۱

اولین دوره از ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور ۱۴۰۱ برای ورودی مهر ماه سال جاری انجام می شود. داوطلبانی که در مهلت مقرر برای انجام ثبت نام و انتخاب رشته خود اقدام کرده اند، در انتظار اعلام شدن نتایج نهایی این پذیرش هستند تا از جزییات رشته و محل قبولی خود اطلاع پیدا کنند.

با استناد به رویه ثبت نام و انتشار جواب نهایی پذیرش داوطلبان در سال های گذشته و همچنین با توجه به مهلت ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه های سراسری مهر ۱۴۰۱ و اطلاعیه سنجش، نتایج بدون کنکور دانشگاه پیام نور مهر ۱۴۰۱ احتمالا مهر ماه اعلام می شود.

نحوه اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه پیام نور مهر ۱۴۰۱

پیش از این نیز اشاره شده است که، شیوه اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه پیام نور مهر ۱۴۰۱ با نحوه ثبت نام هر دوره هماهنگ است. به بیانی ساده تر نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور ۱۴۰۱ بصورت اینترنتی بوده و لذا نتایج نیز اینترنتی منتشر می شود.

با توجه به رویه هر ساله ثبت نام و اعلام نتایج ورودی مهر ماه دانشگاه پیام نور، نتایج بدون کنکور دانشگاه پیام نور مهر ۱۴۰۱ نیز بصورت اینترنتی و از طریق سایت سنجش به نشانی sanjesh.org اعلام خواهد شد. در ادامه مراحل مشاهده نتایج بدون کنکور دانشگاه پیام نور مهر ۱۴۰۱ ارائه شده است.

مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org

انتخاب گزینه “سراسری” از منوی سایت

انتخاب گزینه اعلام نتایج انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی سراسری ۱۴۰۱

وارد کردن اطلاعات فردی و ثبت نامی خواسته شده

مشاهده نتایج بدون کنکور دانشگاه پیام نور ۱۴۰۱

زمان اعلام نتایج دانشگاه پیام نور براساس سوابق تحصیلی در دوره بهمن ماه

دوره بهمن ماه دومین دوره جذب دانشجوی بدون کنکور در دانشگاه پیام نور است. در صورتی که افراد مایل به ورود به این دانشگاه در نیمسال دوم سال تحصیلی باشند می توانند برای ثبت نام اقدامات لازم را انجام دهند.

بعد از گذشت مدتی از ثبت نام نوبت به اعلام نتایج قبولی دانشگاه پیام نور می رسد. کلیه داوطلبان می توانند از طریق روش اعلام شده برای مشاهده نتایج قبولی دانشگاه پیام نور اقدامات لازم را انجام دهند.

آیا اطلاعی از زمان اعلام نتایج دانشگاه پیام نور براساس سوابق تحصیلی در دوره بهمن ماه دارید؟ در صورت عدم اطلاع از زمان اعلام نتایج دانشگاه پیام نور در سال جاری دارید؟

نحوه مشاهده اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه پیام نور ۱۴۰۱

در صورتی که ثبت نام رشته های بدون کنکور مهر  را انجام داده اید، می توانید در زمان مقرر مطابق با راهنمایی که در ادامه متن مشاهده می کنید، نسبت به مشاهده نتیجه انتخاب رشته بدون آزمون اقدام نموده و از وضعیت قبولی خود مطلع شوید.

  • ابتدا به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org مراجعه نموده و بر روی گزینه “سراسری” کلیک کنید.
  • لینک فعال “اعلام نتایج پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی سراسری بهمن ماه سال ۱۴۰۱″ را انتخاب نمایید.
  • حال با وارد نمودن اطلاعات خواسته شده مانند شماره پرونده و شماره شناسنامه و سپس فشردن کلید “مشاهده نتیجه” می توانید وارد پورتال شخصی خود شده و از نتیجه آزمون خود مطلع شوید.

چنانچه اطلاعات کاربری خود را جهت ورود به سیستم اعلام نتایج در دسترس نداشته و یا گم کرده اید، می توانید با ورود به سیستم پاسخگویی سازمان سنجش اقدام به ثبت تقاضای بازیابی این اطلاعات نمایید. برای اطلاع از نحوه ثبت و ارسال درخواست در سایت سازمان سنجش می توانید بر روی همین لینک کلیک کنید.

سوالات متداول

۱- نتایج بدون کنکور پیام نور نیمسال دوم۱۴۰۱ چه زمانی اعلام خواهد شد؟

این نتایج در تاریخ ۲۰ دی ماه ۱۴۰۰ در دسترس داوطلبان قرار داده می شود.

۲- از چه طریقی می توان نسبت به مشاهده نتایج بدون کنکور پیام نور سال ۱۴۰۱ اقدام کرد؟

با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org می توان نتایج را مشاهده و دریافت نمود.

۳- جهت مشاهده نتایج بدون کنکور دانشگاه پیام نور بهمن ماه نیاز به چه اطلاعاتی داریم؟

مشاهده نتایج این نیمسال از طریق ثبت شماره شناسنامه و شماره پرونده ممکن است.


مطالب مرتبط


برچسب ها


نویسنده : مستانه میرزایی کلیشمی
تاریخ ارسال : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 20:25
کد مطلب : 5372
بازدید : 256 views
دیدگاه های مطلب "اعلام نتایج دانشگاه پیام نور بر اساس سوابق تحصیلی"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021