یکشنبه , ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

DSC03964

چهارمین کارگاه نشریات دانشجویی در دانشگاه پیام نور استان زنجان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان زنجان، این کارگاه با حضور، ۶۰ نفر از مدیران مسئول و سردبیران نشریات، دانشجویان فعال و مدیران فرهنگی ۹ مرکز و واحد این دانشگاه به مدت هشت ساعت برگزار شد.

علی قشمی مدرس کارگاه و از فارغ التحصیلان رشته علوم ارتباطات دانشگاه تهران به توضیح و تفسیر مباحثی از قبیل، خبرنویسی، تیتر، لید، گزارشگری، مصاحبه، مدیریت رسانه و مباحث محتوایی نشریات دانشجویی، قانون مطبوعات و بایدها و نبایدهای نشریات دانشجویی پرداخت.

شرایط مدیر مسئول، حقوق نشریات دانشگاهی، حدود نشریات دانشگاهی، مراحل و نحوه صدور مجوز نشریات دانشگاهی، ترکیب و وظایف کمیته ناظر بخش دیگری از مباحث مطرح شده در کارگاه نشریات دانشجویی بود.

لازم به ذکر است آشنایی با آیین نامه نشریات دانشجویی، آشنایی و نحوه ثبت نام در سامانه نشریات دانشجویی به عنوان فضایی برای رقابت میان نشریات دانشجویی، آشنایی با جشنواره نشریات دانشجویی از جمله دیگر آموزش هایی بود که توسط اصغر حاج علی اکبری مدیر فرهنگی دانشگاه پیام نور استان زنجان به شرکت کنندگان در این کارگاه ارائه شد.

این کارگاه آموزشی به همت مدیریت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه پیام نور استان زنجان و با هدف آموزش دانشجویان و دست اندرکاران نشریات دانشجویی با اصول حرفه ای روزنامه نگاری و با توجه به الزامی بودن گذراندن دوره‌ی آموزشی برای صاحب امتیاز، مدیر مسئول و سردبیر نشریات دانشگاهی بر اساس برنامه آموزشی مصوب شورای مرکزی ناظر بر نشریات دانشگاهی برگزار شد.

لازم به ذکر است به شرکت کنندگان در این کارگاه گواهی معتبر نشریه نگاری اعطا خواهد شد.


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 7:04
کد مطلب : 464
بازدید : 658 views
دیدگاه های مطلب "برگزاری کارگاه نشریات دانشجویی در پیام نور استان زنجان"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021