شنبه , ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

تجهیزات آزمایشگاهی و کارگاهی دانشگاه پیام نور

تجهیزات آزمایشگاهی و کارگاهی دانشگاه پیام نور می تواند بخش قابل توجهی از نیاز جامعه را تامین کند

به گزارش روابط عمومی  دکتر حسینی رئیس  و جمعی از مدیران دانشگاه پیام نور قم  با دکتر لاریجانی ریاست  مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم قم دیدار کردند.
  دکتر لاریجانی  در این دیدار در خصوص رشته های دانشگاه گفت:  تمرکز بر رشته های فنی و مورد نیاز جامعه و بازار کار می بایست از الویت های دانشگاه ها باشد.
رییس مجلس شورای اسلامی در ادامه  افزود: رشته های تحصیلی دانشگاهی می بایست متناسب با بازار اشتغال باشد و در حال حاضر  هرم نیروی انسانی کشور نیازمند رشته های کاربردی است و  می بایست تغییر رویکرد در جذب دانشجو در این نوع رشته ها صورت گیرد.
نماینده مردم قم  تمرکز بر رشته های  متناسب با نیاز استان قم  را ضروری دانست و گفت: دانشگاه پیام نور با در اختیار داشتن  به متخصصین فنی را تامین نماید.
  در این دیدار دکتر حسینی ضمن ارائه گزارش از وضعیت آموزشی ، علمی و فرهنگی دانشگاه ، گفت:  دانشگاه پیام نور با شعار آموزش برا ی همه ، همه جا و  همه وقت تاسیس گردید و به عنوان بزرگترین دانشگاه دولتی کشور سهم بسزایی در ارتقاء سطح علمی ، فرهنگی دانشجویان کشور داشته است .

وی در ادامه افزود دانشگاه پیام نور استان قم نیز با حضرر بیش از ۱۰۰۰۰ نفر دانشجو جایگاه ویژه ای در سطح استان دارد.
حسینی همچنین با اشاره به ظرفیتهای ویژه فرهنگی و معنوی شهر کریمه اهل بیت(ع) افزود:  این دانشگاه تا کنون همایش های فرهنگی ، آموزشی و المپیادهای  ورزشی در سطح ملی و در حوزه های دانشجویی  و اساتید برگزار نموده است.
محمدعلی حسینی در پایان از جناب آقای دکتر لاریجانی جهت حضور در دانشگاه و بازدید از ظرفیتهای فیزیکی و عمرانی و آزمایشگاهی دعوت نمود و همچنین درخواست حمایت از دانشگاه در مصوبات مجلس شورای اسلامی خواستار شد.

 


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 13:54
کد مطلب : 2160
بازدید : 260 views
دیدگاه های مطلب "تجهیزات آزمایشگاهی و کارگاهی دانشگاه پیام نور"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021