جمعه , ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

IMG_0009به گزارش روابط عمومی، در این جلسه که با حضور دکتر رستمی ابوسعیدی رئیس دانشگاه پیام نور، دکتر اخباری رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی، معاونان دانشگاه علمی کاربردی و اعضای هیات رئیسه دانشگاه پیام نور برگزار شد، دکتر رستمی ابوسعیدی با عنوان اینکه در شرایط فعلی، نیاز جامعه و دانشجویان، ایجاد رشته های کاربردی، بین رشته ای و مهارتی است، افزود: دانشگاه پیام نور دانشگاهی غنی و منبع محور است که می تواند با همکاری دانشگاه جامع علمی کاربردی و ایجاد دوره های مهارتی، خدمات ارزنده ای را ارائه دهد.
رئیس دانشگاه پیام نور با اشاره به قابلیت های این دانشگاه در زمینه IT و آموزش از راه دور در داخل و خارج از کشور تصریح کرد: دانشگاه پیام نور می تواند در زمینه آموزش های مبتنی بر فناوری اطلاعات، طرح های مشترک پژوهشی ، چاپ کتاب، تولید محتوا و برگزاری متمرکز امتحانات با دانشگاه علمی کاربردی همکاری نماید.
دکتر محمد اخباری رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی نیز ضمن استقبال از تجربه ارزشمند دانشگاه پیام نور در زمینه آموزش مبتنی بر فناوری اطلاعات افزود: یکی از قابلیت های ارزنده دانشگاه پیام نور تولید محتوا و برگزاری آزمون ها به صورت متمرکز است، که علاقه مندیم از تجربیات دانشگاه پیام نور بهره مند شویم.
وی با عنوان اینکه دانشگاه پیام نور و دانشگاه جامع علمی کاربردی می توانند مکمل یکدیگر باشند گفت: دانشگاه جامع علمی کاربردی می تواند در ارائه خدمات مهارتی مورد نیاز با دانشگاه پیام نور همکاری نماید.
گفتنی است در این جلسه مقرر شد با تشکیل کمیته ای متشکل از معاونان دانشگاه پیام نور و دانشگاه جامع علمی کاربردی موارد همکاری گسترده بین دو دانشگاه بررسی و مفاد تفاهم نامه مشخص گردد.


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 15:50
کد مطلب : 1776
بازدید : 470 views
دیدگاه های مطلب "جلسه مشترک هیات رئیسه دانشگاه های پیام نور و علمی کاربردی"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021