شنبه , ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

-112135

تیم اصفهان، عنوان قهرمانی شانزدهمین دوره رقابت های تنیس روی میز دانشجویان پسر دانشگاه های پیام نور کشور را به خود اختصاص داد.

این دوره از رقابت ها به صورت دوبل، تیمی و انفرادی از یازدهم بهمن با حضور ۱۳تیم به میزبانی گلستان آغاز شد.

در روز اول مسابقات تیم ها در چهار گروه به صورت دوره ای مسابقه دادند و از هر گروه دو تیم به مرحله نهایی راه یافتند و در نهایت پس از ۲۶ مسابقه، تنیس بازان تیم اصفهان بر سکوی اول ایستادند، پیام نور گلستان دوم و تیم های یزد و گیلان به صورت مشترک سوم شدند.

همچنین از مجموع تیم های شرکت کننده، هشت تیم اصفهان، گلستان، گیلان، یزد، زنجان، البرز، کرمانشاه و مازندران توانستند جواز حضور در المپیاد ورزشی سال آینده دانشگاه های پیام نور را کسب کنند.

رقابت ها در روز دوم در دور انفرادی ادامه یافت که ˈهاشم باباییˈ از استان البرز، ˈامید عباسپورˈ از خراسان جنوبی به ترتیب به مقام اول و دوم و ˈحسن فکریˈ از گیلان و ˈمحمد ابراهیمیانˈ از اصفهان به صورت مشترک به مقام سومی دست یافتند.

این مسابقات در روز پایانی در رده دوبل با شرکت ۲۱ تیم به صورت حذفی در قالب ۲۰ بازی ادامه یافت که تیم دو نفره ˈحسن فکریˈ و ˈمحمد صیادیˈ از استان گیلان بر سکوی قهرمانی و تیم ˈمهدی زمانیˈ و ˈمحمد ابراهیمیانˈ از استان اصفهان بر سکوی نائب قهرمانی ایستادند.

مقام سومی رقابت های دوبل نیز به صورت مشترک به دو تیم ˈحسین فتاحیˈ از مازندران و ˈسهیل بیگیˈ از ایلام و تیم دو نفره ˈهاشم باباییˈ از البرز و ˈامید عباسپورˈ از خراسان جنوبی رسید.

طبق رأی کمیته نظارت ستاد شانزدهمین دوره از مسابقات قهرمانی تنیس روی میز دانشجویان پسر دانشگاه های پیام نور کشور، کاپ ˈاخلاقˈ به تیم استان زنجان تعلق گرفت.

منبع:ایرنا


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 11:35
کد مطلب : 1196
بازدید : 641 views
دیدگاه های مطلب "دانشجویان اصفهان قهرمان تنیس روی میز پیام نور کشور شدند"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021